Transfagarasan, drumul care a făcut România celebră printre pasionații auto din întreaga lume, a fost cucerit de Alfa Romeo, alături de cele mai noi modele ale brandului italian: SUV-ul Stelvio și sedanul Giulia.
Alfa Romeo și-a testat noile modele pe virajele și acele de păr ale Carpaților, Stelvio, primul SUV din istoria de peste 100 de ani a mărcii și Giulia Quadrifoglio, cel mai rapid sedan din clasa lui pe Nurbürgring, devenind vedetele primului videoclip internațional Alfa Romeo produs în Romania.
Stelvio a cucerit fiecare apex al drumului dintre Cârțișoara și Bâlea Cascadă, confirmând că a fost creat pentru plăcerea pură a condusului. Propulsorul 2.0 turbo de 280 CP cuplat la o transmisie ZF în 8 trepte și conectat la un arbone cardanic din fibră de carbon atinge 0-100 km/h în doar 5.7 secunde. Cu astfel de cifre, Stelvio încapsulează fără doar și poate sportivitatea și chintesența stilului Alfa Romeo.
Italienii au acceptat provocarea de a-și înfrăți nu doar primul SUV Alfa Romeo cu cel mai frumos drum din România, ci și cel mai puternic sedan din gamă: Giulia Quadrifoglio. Era firesc pentru cea mai populară mașină premium din România să deschidă calea virajelor. Echipată cu un propulsor V6 turbo de 2.9 litri care dezvoltă 510 CP, Giulia Quadrifoglio impresionează prin performanță: sprint 0-100 km/h în doar 3.9 secunde, cuplu maxim de 600Nm la 2500 rpm și o viteză maximă de de 307km/h.
Cei 510 cai putere ai Giuliei Quadrifoglio au fost testați pe Transfăgărășan de Cătălin Cedric Ghigea, triplu campion național în Campionatul Național de Viteză în Coastă la clasa mașinilor istorice, al cărui vehicul de concurs este o Alfa Romeo Alfetta GTV. Copilotul său a fost Radu Gurămultă, jurnalist auto Racing Wheels și copilot în Campionatul Național de Raliuri Dunlop.