Range Rover primește pentru 2018 modificări de design, o versiune hibridă de tip plug-in, sistemul de infotainment Touch Pro Duo de la Velar și mai mult spațiu pentru picioare. Totul despre Range Rover facelift.
Pentru modelul anului 2018, care este disponibil la comandă imediat, Land Rover extinde virtuțile clasicului off-road, care este în această formă din 2012 pe piață: englezii au creat noi scaune frontale care pot fi ajustate electric în 24 de moduri, cotierele încălzite sunt echipamente standard, iar opțional se oferă un sistem de masaj cu 25 programe.
La exterior, Range Rover facelift diferă subtil de predecesorul său: prizele de aer din grilă sunt acum mai largi, capota este mai lungă, iar evacuari sunt integrate în bara de protecție. Noile faruri LED sunt echipate cu 12 diode luminoase fiecare standard. Blocurile optice opționale cu matrice LED reunesc 52 de diode, iar varianta Pixel LED luminează cu 142 de diode unice. Această lumină poate fi îmbunătățită suplimentar și cu un fascicul laser, care emite lumină pe o distanță de până la 500 de metri.
Cea mai mare inovație este apariția primei versiuni hibride plug-in din istoria modelului, intitulată P400e. Motorul principal este o unitate turbo de 2 litri cu patru cilindri și 300 CP. Împreună cu un motor electric de 116 CP, sistemul de propulsie hibrid atinge o putere totală de 404 CP și un cuplu de 640 Nm. Acest lucru este suficient pentru un sprint 0-100 km / h în 6,4 secunde și o viteză maximă de 220 km / h. Autonomia electrică este de 51 kilometri. În 2 ore și 45 de minute, bateria de 13,1 kWh montată în spate este încărcată complet. Motorul electric se află în partea din față a cutiei de viteze. Consumul mediu este de 2,8 l / 100 km.
Sistemul hibrid are două programe de acționare: în modul hibrid paralel, creierul electronic decide ce motor este utilizat, în modul EV, Range Rover se conduce exclusiv electric.
Mai multa putere se oferă și pentru versiunea Range Rover SV Autobiography Dynamic al cărui motor V8 supraalimentat de 5 litri dezvoltă acum 565 CP, cu 15 CP mai mult decât la modelul anterior, și accelerează în 5,1 secunde, de la 0 la 100 km / h. Noi pentru această variantă sunt grila modificată cu inserții cromate și bara de protecție din spate care integrează țevile de evacuare. Lista de motorizări este completată cu versiunile TDV6 diesel de 3 litri și 258 CP, SDV8 diesel cu 339 CP, respectiv cu un turbo pe benzină de 3.0 litri V6 și 380 CP.
Touch Pro Duo și pentru Range Rover
Nou sosite pe consola centrală sunt două ecrane tactile cu diagonala de 10 inch fiecare. Similar cu sistemul de infotainment introdus recent și pe Velar, centrala Touch Pro Duo controlează funcțiile de navigație, telefonie, radio, multimedia și aer condiționat, precum și setările programelor de conducere. Trapa panoramică de sticlă se deschide și se închide cu ajutorului controlului prin gesturi, iar un sistem de ionizare îmbunătățește calitatea aerului din interior.