Vânzările de automobile electrificate ale BMW Group au depăşit 10.000 de unităţi în septembrie, în primele nouă luni din 2017 fiind livrate mai multe modele electrificate decât în tot anul 2016.
Cu un portofoliul electrificate ce totalizează deja nouă modele, 10.786 (+50.5%) de automobile BMW i, BMW iPerformance şi MINI Electric au fost livrate în septembrie, ceea ce a dus totalul pentru acest an la 68.687 de unităţi (+64,2%).
Septembrie a înregistrat, de asemenea, o creştere a vânzărilor globale ale BMW Group. În ciuda schimbării actuale a modelului BMW X3 – unul semnificativ -, livrările în această lună au totalizat 239.764 de automobile (+0,8%) la nivel mondial, astfel că totalul acestui an a ajuns la 1.811.234 de unităţi (+3,7%). Ambele date reprezintă cele mai bune vânzări din istorie pentru perioada respectivă.
Vânzările mărcii BMW la nivel global, în primele trei trimestre din 2017, au crescut cu 3,9%, totalizând 1.537.497 de livrări către clienţii de pe mapamond. Aceste date-record pot fi atribuite vânzărilor mai mari pentru o varietate de modele din portofoliu. Familia BMW X rămâne un vector de creştere puternică, în ciuda faptului că disponibilitatea BMW X3 a fost afectată semnificativ de schimbarea modelului. În primele nouă luni ale anului, vânzările BMW X au crescut cu 12,5% (total 522.360 de automobile). Alte modele care au contribuit semnificativ la creşterea vânzărilor în acest an au fost BMW Seria 1 (143.018 / +10,8%) şi BMW Seria 7 (47.880 / +14,7%). Totodată, în septembrie, noul BMW Seria 5 a înregistrat o creştere a vânzărilor de 48,8% (23.737 de unităţi ) la nivel mondial, cu excepţia Chinei, unde Seria 5 este în faza de schimbare a modelului.
În primele nouă luni ale anului, MINI a înregistrat noi vânzări-record: în întreaga lume s-au livrat 271.394 de automobile către clienţi, cu o creştere de 2,8%. “MINI continuă să obţină o creştere sustenabilă a vânzărilor, noul MINI Countryman dovedindu-se un factor important de creştere”, a declarat Peter Schwarzenbauer, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrad. “Popularitatea primului MINI plug-in hybrid, care a fost deja livrat către peste 2.700 de clienţi din întreaga lume de când a fost lansat în iunie, este foarte interesantă”, a continuat el. Aproape unul din zece Countryman vândute în septembrie a fost MINI Cooper SE Countryman ALL4.
Marca Rolls-Royce, având sediul la Goodwood, a livrat clienţilor 2.343 de automobile (-10,7%) în primele trei trimestre ale anului. Acest rezultat ţine seama de absenţa actuală a modelului Phantom de pe piaţă, în aşteptarea primelor livrări către clienţi ale noului Phantom în ianuarie 2018, şi de condiţiile de piaţă dificile din cadrul sectorului de lux global în mai multe regiuni din întreaga lume. O reechilibrare semnificativă a uzinei de producţie a companiei în vederea pregătirii pentru noi modele a continuat pe parcursul acestei perioade. Noul Phantom a fost prezentat în luna iulie la Londra şi a înregistrat un număr semnificativ de comenzi.