Spiritul Jeep se trăiește, nu doar se conduce

Jeep

Spiritul Jeep se trăiește, nu doar se conduce. Autovehiculele Jeep au definit spiritul autentic SUV și au stabilit un etalon în industrie, în ceea ce privește capacitățile off-road și libertatea de explorare, din 1941.

Anul acesta, Jeep sărbătorește 75 de ani de aventură fără limite, care l-au transformat în legendarul SUV de astăzi și lansează edițiile speciale Jeep 75th Anniversary. Modelele speciale vor ajunge pe rând în România, ediția aniversară Renegade fiind deja expusă la saloanele auto desfășurate în luna aprilie, iar gama va fi completă în toamnă, odată cu sosirea versiunilor speciale Cherokee, Grand Cherokee și Wrangler.

Toate modelele din gama 75th Anniversary sunt personalizate în nuanțe exclusive de verde, cu tușe de bronz lucios și semi-lucios la nivelul jantelor și al elementelor de caroserie, embleme aniversare, propulsoare puternice și tracțiune integrală, afirmând, mai mult ca niciodată, moștenirea Willys. Gama continuă să exceleze în peisajul 4×4, prin putere, performanță, design și ținută de drum premium și să își depășească constant rezultatele de vânzări.

Toate modelele Jeep din gama 75th Anniversary sunt personalizate

Finalul lui 2015 a confirmat ritmul de creștere continuă al ultimilor ani și a adus cele mai bune rezultate din istoria mărcii. 1

Si in România, Jeep a încheiat anul cu una dintre cele mai importante creșteri din top 10, de 62,1%. Grand Cherokee a rămas modelul din gamă cel mai dorit de români, urmat îndeaproape de Renegade. Interesul clienților noștri față de Renegade continuă să crească și anul acesta, SUV-ul compact devenind principalul model de volum din portofoliul Jeep România.

Succesul lui Renegade este confirmat de multiple premii internaționale, inclusiv “New Car of the Year 2015”, acordat de publicația Quattroroute. Iată că targetul de vânzări pe cinci ani, anunțat de Sergio Marchionne, CEO Fiat-Chrysler Automobiles, conform căruia Jeep va atinge 2 milioane de autovehicule vândute până în 2018, este pe cale să se împlinească.

La finalul anului trecut s-au livrat 1,2 milioane de unități în întreaga lume, iar perspectivele de diversificare a mărcii, confirmate de managementul Fiat Chrysler Automobiles, promit să propulseze vânzările Jeep și mai mult în segmentul premium. Trei noi modele – succesorul lui Compass, un pick-up derivat din Wrangler și un SUV cu șapte locuri, construit pe platforma lui Grand Cherokee – vor fi lansate până în 2018.

Te-ar putea interesa si

Hoții de mașini trec la nivelul următor

În familia Jeep, cucerirea celor mai neprietenoase teritorii la volanul edițiilor speciale a devenit o tradiție și, totodată, un motiv de sărbătoare. În onoarea celor 75 de ani de producție continuă și neîntreruptă, vă invit să parcurgeți istoria mărcii și să descoperiți edițiile aniversare pentru fiecare model din gamă.

Narcis Ghiță, CEO Auto Italia Group, importator al mărcilor Jeep, Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Abarth și Maserati.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top