Brand-ul premium britanic MINI deținut de BMW a anunțat lansarea unui nou logo, pe care îl vom vedea pe toate modelele companiei începând cu martie 2018.
Noua emblemă simplifică imaginea tridimensională pe care o cunoșteam încă din momentul relansării brand-ului, în urmă cu aproape două decenii, în 2001, apelând acum la un design plan (“flat design”), care implică elemente grafice cheie.
CITEȘTE ȘI
Test drive MINI Cooper Countryman – MAXI personalitate
Desenul clasic, care include roata cu aripi care include numele producătorului britanic, scris cu litere mari, renunță acum la umbre și tonuri gri, creând, în schimb, un contrast alb-negru care se aliniază noii identității de brand. Noul logo va avea și beneficii digitale, fiind mai ușor de utilizat pe platformele online.
Noul logo va fi aplicat tuturor modelelor MINI pe capotă, în partea din spate, dar și în centrul volanului și pe telecomanda care controlează închiderea mașinilor. Cei de la MINI susțin că această schimbare reflectă o revenire la tradiția brand-ului britanic, a cărui istorie se întinde acum pe o perioadă de aproape 60 de ani.