Acura s-a grăbit. Este primul producător care își scoate la vedere armele cu care va lupta la Detroit. Acura RDX este prototipul care, spun niponii, are 99% din modelul de serie.
Mașina care va ajunge în showroom-uri anul acesta ca model 2019 va avea, cel mai probabil, o înfățișare mai puțin agresivă. Divizia de autoturisme de lux a concernului Honda susține că RDX vine cu cel mai îndrăzneț design realizat de Acura în ultimii 10 ani.
Are, cu siguranță, o siluetă atletică și frumos sculptată, cu detalii îndrăznețe cum ar fi capota robustă și geamul lateral mic arcuit în forma literei V, dar preia elementele deja familiare ale modelelor crossover de la Acura.
La interior, RDX urmează liniile MDX, dar le duce la nivelul următor, cu o abordare mai modernă și mai sportivă. Se regăsesc acolo un volan nou și o consolă centrală ușor ridicată, care găzduiește un ecran ce redă sistemul multimedia. Acesta este controlat prin intermediul unui comutator rotativ și al unui touchpad, aflate în partea inferioară a consolei. Un lucru este însă sigur. Niponii nu par să se alinieze tendințelor de a instala la bordul mașinilor noi din ce în ce mai puține butoane.
Acura nu a confirmat încă motoarele care vor propulsa viitorul RDX, dar mai mult ca sigur, în gamă se va regăsi unitatea turbo de 2.0 litri cu 4 cilindri, care pune în mișcare și noua Honda Accord 2.0T, cu 252 de cai putere, un cuplu de 369 Nm și noua transmisie automată a casei japoneze cu zece rapoarte. O versiune hibridă își va face apariția în gamă după lansare.