Mașina noastră cea de toate zilele transformată într-un vehicul premium? Ei bine, un artist digital cu imaginație bogată a făcut și asta! Dotări din viitor, un display cât toate zilele montat în bord și un look care anulează orice lege a aerodinamicii. Așa ar arăta Dacia Logan premium.
Cu un record în vânzări pe 2017, Dacia se află de departe în ierarhia celor mai bine vândute mașini de la noi. S-au vândut 655.235 de Dacii anul trecut, dintre care 16.200 au fost modele Logan. Dar oare cifrele ar fi fost altele dacă Dacia era premium?
Un artist digital, Laurent Schmidt, și-a imaginat un Logan cu totul altfel: faruri full-LED, o grilă neagră cu detalii cromate care ar concura cu Panamericana AMG-urilor recente, mânere escamotabile ca la Range Rover Velar, jante mari, dar o gardă la sol coborâtă simțitor, o bandă LED care unește cele două stopuri și secționează capacul masiv al portbagajului și evacuare dublă.
La interior, Dacia din imaginația lui Schmidt are bord digital, un display de dimenisuni asemănătoare celor care se regăsesc la automobilele Tesla, lumină ambientală ca la BMW și controller rotativ în consola centrală ca la Mercedes, de la care a împrumutat, se pare, și ventilațiile. Evident, scaunele care apar în randarea digitală sunt din piele, același material prețios regăsindu-se și pe fețele ușilor.
1 thought on “Cum ar arăta Dacia Logan dacă ar fi mașină premium?”
Comentariu.
DACIA masina premium???
Eu sunt de parere ca asa ar trebui sa arate Dacia adusa la zi, un facelift necesar, ca deja are ceva vreme de cand e pe piata, iar modificarile propuse de Laurent Schmidt ar veni perfect ca un up-date necesar al modelului pitestean.
Poate ca nu sunt asa departe zilele cand un Logan va arata apropiat de ce ne propun aceste randari pe computer, asta in ideea in care ne dorim cu totii sa avem cu ce ne mandrii si noi romanaii… ca daca e sa ne uitam pe la competitori, acestia sunt inca departe si nu sunt considerati premium… ci doar prin comparatie…
Iar daca ptr Logan ar putea fi considerat putin cam extravagant un asemenea tratament, de ce nu s-ar gandi francezii sa propuna un model Dacia in clasa compacta (ceva peste actualul model) cu un asemenea nivel de pretentii. Sigur s-ar gasi doritori care sa renunte la SH sau la modele mai mici (subcompacte) si sa faca pasul catre o masina autohtona (ptr noi romanii) dar la un alt nivel… si s-ar vinde bine si pe afara daca s-ar reusi un pret care sa nu fie “premium”.. Greu dar nu imposibil…