Lui Polestar îi priește divorțul de Volvo. A lansat anul trecut Polestar 1, sub forma unei limuzine hibride. Urmează Polestar 2 și 3, în 2019, respectiv 2022. În plus, suedezii își construiesc propria uzină în China, la Chengdu, pentru a face față cererii.
CEO la Polestar și fost șef al diviziei de design de la Volvo, Thomas Ingelath a anunțat că Polestar 2 va fi gata anul viitor și va intra în producția de serie în 2020. Doi ani mai târziu, vom vedea și cel de-al treilea model.
Polestar 2 va fi o limuzină electrică, aruncată în lupta cu Tesla Model 3 și este de așteptat ca aceasta să fie cea mai populară creație din gamă. Polestar 3 va fi, în schimb, un SUV “jos și aerodinamic”, tot electric, un competitor pe măsura lui Tesla Model Y.
Polestar plănuiește să trimită pe piață o mașină decapotabillă, ca al patrulea model al companiei, cel mai probabil o versiune cu acoperiș retractabil a lui Polestar 1.
Compania va avea propriile showroom-uri, dar mizează și pe înscrieri în programe online, sub forma celor demarate de Volvo. Înscriera de bază va include mașina cu serviciile de întreținere și asigurare. Un abonament mai scump presuune și alte oferte, inclusiv posibilitatea de a schimba mașina cu un alt model sau mașină la dispoziție pe durata vacanței departe de casă.
Aproximativ 5.000 de clienți și-au exprimat deja interesul pentru Polestar 1, deși doar 500 de unități vor fi construite. Primele exemplare vor ieși de pe liniile de asamblare ale noii uzine din Chengdu, China, anul viitor. Prețurile nu au fost anunțate încă, dar ar putea gravita în jurul sumei de 170.000 de euro.