Vânzările BMW Group au atins un nou maxim istoric, cu livrări totale în luna februarie mai mari cu 5,8% (178.910 automobile). Până acum, în acest an au fost livrate 348.459 de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce către clienţii din lumea întreagă, ceea ce înseamnă o creştere de 4,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Ambele valori reprezintă noi recorduri all-time pentru vânzări.
”Este un an important pentru modelele X: noul BMW X2 tocmai ce a intrat în showroomuri, săptămâna trecută, la Salonul Auto de la Geneva, am avut premiera mondială a noului X4, iar BMW X3, va înregistra o disponibilitate din ce în ce mai mare în a doua jumătate a anului. Sunt sigur că această familie va continua să fie un vector important de creştere în lunile următoare. O altă zonă cu sporuri seminificative este mobilitatea electrică: cu vânzări ce au crescut cu peste 40% faţă de anul trecut”, a declarat Pieter Nota, membru în Consiliul de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru vânzări şi brand BMW.
BMW Group îşi propune vânzări de minimum 140.000 de automobile electrificate în 2018, iar primele două luni, în care a totalizat 15.041 de unităţi (creştere de 40,2% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului anterior) sunt dătătoare de speranțe. În plus, în SUA, cea mai mare piaţă individuală a companiei pentru automobilele electrificate, 7,3% din totalul livrărilor BMW Group în februarie au fost reprezentate de mașini din acest segment. .
Marca MINI a înregistrat o evoluţie de peste 10 procente a vânzărilor globale, saltul din februarie fiind de 10,8%, cu 23.319 automobile livrate clienţilor. MINI Countryman continuă să fie cel mai important vector de creştere, cu vânzări cumulate în primele două luni ce au totalizat 12.687 de unităţi, de peste două ori mai multe faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Aproximativ 13% din clienţii MINI Countryman au ales să cumpere versiunea plug-in hybrid a automobilului.
Vânzările BMW Motorrad şi-au continuat creşterea constantă în cea de-.a doua lună a anului, fiind mai mari cu 3,1% şi totalizând 10.172 de unităţi. În primele două luni ale anului, 18.627 de clienţi BMW Motorrad au intrat în posesia unei motociclete noi sau a unui maxiscuter nou, o creştere de 7,2% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut.