Volkswagen trece printr-o serie de schimbări, după ce structura de conducere a grupului german a suferit modificări majore, Herbert Deiss devenind CEO în locul lui Matthias Muller. Lista vizează schimbarea logo-ului mărcii auto germane.
Este o tentativă de a face brand-ul mai atractiv, spun nemții. “Volkswagen nu e în formă bună, față de anii anteriori, și asta pentru că a încercat să devină prea german”, spune Jochen Sengpiehl, noul director de marketing al Volkswagen Group. Sengpiehl susține că acest aspect, alături de Dieselgate, a făcut ca modelele Volkswagen să devină mai puțin interesante.
Sengpiehl a confirmat că Volkswagen va prezenta un logo nou anul viitor. Acesta nu a dezvăluit amănunte despre viitoarea emblemă, dar va fi o versiune actualizată a celei de acum, care va arăta mai bine, atât pe mașini, cât și pe smartphone, susține Sengpiehl. Volkswagen și-a schimbat logo-ul ultima oară în 2012, când i-a dat o înfățișare tridimensională.
“Trebuie să devenim mai colorați. Vrem ca oamenii să se distreze alături de noi”, este planul lui Sengpiehl.
În acest sens, compania va deveni activă pe rețelele de socializare și în domeniul publicității digitale. Volkswagen va folosi și două platforme pentru a-și promova tehnologiile și vehiculele electrice, justificând astfel, pe viitor, prețuri de pornire mai mari.
Popularitatea mașinilor cu emisii zero este în continuă creștere, iar Volkswagen a anticipat tendințele, pregătindu-se să lanseze versiuni de serie ale conceptelor ID, ID Buzz și ID Crozz.