Audi e-tron Quattro în versiune de serie va putea parcurge 400 de kilometri între două încărcări și va veni cu sistem de încărcare rapidă. Mașina va fi prezentată în august, la summit-ul Audi de la Bruxelles.
Construit pe o versiune electrificată a platformei MLB a grupului Vokkswagen, Audi e-tron Quattro va putea fi încărcat de la stații cu o capacitate de până la 150 kW, iar bateria cu o capacitate de 95 kW, montată între cele două punți, va avea nevoie de 30 de minute pentru a ajunge la 80%.
Audi susține că va oferi și diverse posibilități de încărcare acasă. Atunci când bateria are nevoie de încărcare, o aplicație disponibilă la bord îi va ajuta pe cei aflați la volan să găsească puncte de încărcare și va oferi o estimare a timpului necesar pentru oprire. Aceste informații vor fi afișate pe smartphone-ul proprietarului, dar la cerere, și pe ecranul tactil din consola centrală.
Prima mașină electrică realizată de Audi va intra în producție la uzina din Bruxelles, anul acesta, iar primele livrări vor avea loc la sfârșitul lui 2018. Rivalul Jaguar I-Pace o așteaptă în segmentul nou al SUV-urilor cu propulsie electrică.
Mașina va veni, așa cum sugerează numele, cu tracțiune integrală și performanțe bune pe orice suprafață. La conceptul prezentat în 2015, Audi montase trei motoare electrice, unul pentru a angrena puntea față și două pe puntea spate, pentru o putere totală de 435 de cai putere, așa că e-tron Quattro în versiune de serie ar putea primi un sistem de propulsie asemănător.
Audi nu se mulțumește numai cu lansarea unui rival pentru I-Pace de la Jaguar. În 2019, nemții vor trimite pe piață versiunea de serie a conceptului e-tron Sportback Concept. Un an mai târziu, va ajunge în sowroom-uri și un e-tron Gran Turismo, anticipat de conceptul cu același nume.