Japonezii au chef de distracție și iau în calcul o versiune ultra-sportivă Acura NSX Type R. Hypercar-ul hibrid vine cu un propulsor V6 twin-turbo și cu trei motoare electrice, pentru un total de 573 de cai putere. Type R-ul ar depăși această valoare.
Vicepreședintele Acura, Jon Ikeda, spune că îl interesează un asemenea proiect. “Noi vrem performanță, iar NSX ne poate face pe plac. Vom discuta despre Acura NSX Type R”, a declarat acesta.
Inginerii Honda ar urma să creeze o mașină cu o greutate redusă, ceea ce i-ar asigura o dinamică mai mare ca a hypercar-ului hibrid actual, aflat la cea de-a doua generație. Acura ia în calcul și o versiune GT3 pentru sporturile cu motor.
Bolidul exclusivist nu se vinde ca pâinea caldă, însă. Doar 581 de unități s-au vândut în întreaga lume în 2017. Cifrele sunt însă în creștere, pentru că doar 269 de clienți au comandat un NSX în urmă cu doi ani.
Cu design-ul său inspirat de avioanele de luptă F-16 și cu feedback primit de la marele Ayrton Senna pe durata fazelor finale ale dezvoltării sale, Acura NSX a văzut lumina zilei în 1990, având la bază un concept din 1984. Producția sa a fost suspendată în 2005, din cauza cererii reduse. În 2016 însă, Honda a crezut că NSX mai are un cuvânt de spus în lumea hypercar-urilor.