Saloanele auto pierd teren, iar constructorii auto preferă să-și promoveze produsele în mediul online și în evenimente proprii. Volvo este unul dintre producătorii care aleg să nu mai participe la astfel de evenimente. Suedezii au anunțat că, după ce au renunțat la Paris, vor lipsi și anul viitor de la Salonul Auto de la Geneva.
Vicepreședintele Volvo, Bjorn Annwall, a fost cel care a făcut anunțul, anunțând că nici prezența la celelalte saloane nu mai reprezintă o certitudine. Volvo nu va fi nici în toamnă la Paris, fiind unul dintre cei zece constructori care au ales să nu facă deplasarea în Orașul Luminilor.
“Schimbările din cadrul industriei auto creează noi audiențe pentru Volo și noi modalități de a aduce produsele pe piață”, a declarat Annwall.
Acesta nu exclude prezența companiei la alte saloane auto pe viitor. “Nu spunem niciodată saloanelor auto, dar așteptăm ca evenimentele din cadrul industriei, cum este cel de la Geneva, să evolueze, pentru ca noi să ne putem reîntoarce la ele.”
Saloane auto fără auto – Volvo, Opel și Mazda nu vor fi la Paris
Volvo preferă să-și prezinte mașinile în cadrul altui tip de evenimente. Astfel, limuzina S60 va fi prezentată luna aceasta, cu ocazia deschiderii noii uzine din Charleston, Carolina de Sud. Anul trecut, Volvo XC40 a fost dezvăluit la Săptămâna Modei de la Milano.
În 2014, suedezii au anunțat că vor participa doar la saloanele auto principale, dar nici acestea nu mai prezintă acum interes pentru companie. Nici Salonul Auto de la Paris nu se va bucura de prezența constructorului suedez. Alături de Volvo, alți nouă producători, printre care Volkswagen, Opel, Mazda și Ford au ales să nu participe la evenimentul din Capitala Franței.