Are doar un an și jumătate de când este pe piață, dar se pregătește deja de un facelift. Honda Civic Type R a fost surprinsă testând cu un camuflaj care acoperă partea frontală.
Prototipurile surprinse în teste au prize de aer mai mari și câteva modificări subtile de design. În partea din spate, avem de-a face cu o bară modificată, care primește elemente orizontale pe prizele de aer false. Mașina roșie camuflată pare să aibă un eleron mai mic față de cel montat pe modelul actual, deși un alt model alb surprins de fotografii spion nu prezintă această modificare, ceea ce indică faptul că Honda ar putea oferi două versiuni Type R.
Restul liniilor par neschimbate, iar cabina va rămâne, în mare parte, la fel. Ar putea să primească însă un sistem multimedia modernizat.
Nu se anunță însă schimbări sub capota compactei deja extreme Type R, care vine, la ora actuală, cu motorul turbo de 2.0 litri cu patru cilindri, care dezvoltă 320 cai putere și un cuplu de 450 Nm, expediate către puntea față prin intermediul unei transmisii manuale cu șase trepte. Mașina beneficiază și de aportul unui diferențial de alunecare limitată.
Drive test Honda Civic Type R
Toate acestea par a fi setările ideale pentru Honda Type R, care a stability recordul de viteză pentru o mașină cu tracțiune față pe Nurburgring, la Spa-Francorchamps, la Silverstone și pe Circuit de Never Magny-Cours.
Sursă foto: Quattroruote.it.