MINI Cooper S Cabrio facelift este minionul care garantează distracție. Este umorul lorzilor englezi, care cere inteligență pentru descifrare. Haideți, așadar, să-l descifrăm pe MINI decapotabil, aflat la a treia generație. Test drive MINI Cooper S Cabrio facelift. FOTO: Bogdan PARASCHIV.
Arată ca un spiriduș MINI Cooper S Cabrio facelift, prezentat în ianuarie la Salonul Auto de la Detroit. MINI cel cu farurile noi cu LED decupate în capota care se întinde spre pasajele roților și te face să zâmbești instantaneu când îl privești. MINI primește acum faruri LED cu funcție matrix pentru faza lungă, stopuri LED cu design Union Jack, noul logo MINI, jante noi din aliaj, motoare mai eficiente, volan nou multifuncțional, transmisie automată cu dublu ambreiaj și posibilități infinite de personalizare. Astfel, prin intermediul programului MINI Yours Customized, la ultra-personalizabilul tău MINI, poți adăuga chiar și proiectoare LED în portiere și îți poți grava numele pe aripi. Asta doar dacă ai de-a face cu un minion narcisist.
Test drive MINI Cooper Clubman SD – Bine ai venit în club!
Al nostru nu a fost narcisist, dar a fost, cu siguranță, rafinat. Un Sir englez pus pe șotii, cu aerul retro tipic brand-ului.
Vopseaua Albastru Starlight (505 euro), una dintre cele trei introduse în gamă odată apariția modelului facelift, brăzdată de linii albe pe capotă (111 euro), contrastează cu pielea Chester Maro Malt (1.000 de euro) a scaunelor sport cu design nou, în care ești comandantul micuțului aparat de zbor pe șosea. Dar comandantul are nevoie de dioptrii noi, pentru că aragazul cu patru ochi de la volan (AKA eu) nu vede foarte bine icon-urile care arată direcțiile ventilației de pe fiecare buton.
Apeși clapeta roșie de pornire din consola centrală și MINIonul prinde viață. Pui mâinile pe volanul sport îmbrăcat în piele MINI Yours, calci pedala de accelerație și auzi concertul cu solo de tobă, declanșat de motorul de 2.0 litri și difuzat prin de cele două țevi de evacuare cu aspect de cutii de bere, poziționate central.
MINI îți așterne cei 192 de cai putere pe asfalt, dansează pe viraje și îți transformă serpentinele în circuit de karting. Este exact senzația pentru care ai plecat la drum. Ce bine că facelift-ul n-a alterat-o. Direcția te angajează și te face să simți că […]