Cele mai recente modele de anvelope lansate de Kleber, Dynaxer HP4 și UHP, vor fi fabricate în România. Ținta lor: flotele care pun preț pe calitate ridicată la preț scăzut. Scopul meu: să mă asigur că performanțele noilor anvelope se ridică la nivelul renumelui Kleber.
Cum adică renumele Kleber? Simplu: deși mulți dintre noi nu știu, compania franceză are în spate o istorie extrem de bogată și și-a creat, timp de mai bine de un secol, o reputație greu de egalat. De exemplu, știați că galii de la Kleber au inventat, în 1950, anvelopa tubeless?
Sau că singura companie care a furnizat anvelopele celor mai celebre avioane de persoane, Concorde, a fost (ați ghicit) tot Kleber? Încă din 1910, când a luat ființă ca o filială europeană a companiei americane BFGoodrich, Kleber inovează continuu.
Începând cu 1981, o face sub umbrela Michelin, care i-a preluat în 1990 și pe americanii BFGoodrich, aducându-i din nou în aceeași familie cu Kleber, după opt decenii.
Într-o piață supra-saturată de anvelope pentru toate buzunarele, Kleber se încăpățânează să ofere calitate premium la prețuri reduse. Ambele premise sunt create: Michelin este o garanție a calității Kleber, iar uzina din Florești, Prahova, permite costuri de producție suficient de scăzute, încât țelul companiei să nu fie compromis.
Am ajuns în sudul Franței, pe circuitul de teste Michelin, unde am fost primit cu multă simpatie de către echipa Kleber, care nu a ezitat să-mi laude calitatea produselor ieșite de pe liniile de producție ale legendarei uzine Victoria. Toate anvelopele, atât cele expuse, cât și cele testate, aveau șatanțată eticheta ”Made in Romania”! Citește mai departe pe floteauto.ro.