Polestar a găsit rețeta succesului și locul unde să-l obțină. Este vorba despre China, acolo unde Tesla face legea. Suedezii fac planul de bătaie pentru a-i detrona pe americani în segmentul mașinilor electrice premium.
Polestar speră să acopere jumătate dintre vânzările totale ale brand-ului în China, după ce va scoate pe porțile uzinei trei modele. Este planul dezvăluit de șeful companiei, Thomas Ingenlath, cu ocazia Salonului Auto de la Guangzhou, din China. Cealaltă jumătate va fi acoperită, conform planurilor constructorului, de Europa și America de Nord.
În China, cea mai importantă piață pentru mașinile electrice, suedezii trebuie să se bată cu Tesla, dar vor avea de înfruntat și noile automobile premium electrice, EQC de la Mercedes-Benz, E-Tron de la Audi și iX3 de la BMW, într-o confruntare tot mai aprigă și exclusivistă.
“Nu există suficientă varietate petru clienți. La ora actuală, trebuie să oferim suficiente variante clienților noștri, pentru a face tendințele de electrificare atractive”, spune Ingenlath.
Planurile inițiale ale celor de la Polestar vizau producția unui număr de unități înre 50.000 și 100.000 pe an pentru primele modele ale companiei, după divorțul de Volvo. Primul model, limuzina hibrid Polestar 1, va intra în producție la mijlocul anului viitor. O serie de prototipuri a fost deja construită și este testată la această oră.
O altă limuzină, Polestar 2, complet electrică, rival pentru Tesla Model 3, este programată pentru 2020.
Polestar mizează în producție pe rețeaua Volvo, dar și pe compania sub a cărei umbrelă se află, Zheijaiang Geely Holding Group, pentru a câștiga teren în lupta cu americanii de la Tesla.