Hyundai i10 vine cu un suflu proaspăt și vizează podiumul segmentului. Pentru a-i cântări șansele de reușită am pus modelul sud-coreenilor față în față cu Fiat Panda, o constantă în fruntea topului european al segmentului.
La trei ani și jumătate de la data lansării, Hyundai i10 a venit cu un facelift care i-a dat un alt aer estetic, dar și un plus la capitolul siguranță și infotainment. Urmarea? În 2017, modelul mărcii sud-coreene a înregistrat un salt de 6 procente în ceea ce privește vânzările la nivel european, grație căruia a izbutit nu doar să-și conserve poziția a patra în ierarhie, ci și să se distanțeze de Toyota Aygo și Renault Twingo, modelele care-i amenințau poziția.
Acum atacă podiumul pe care se regăsesc două modele Fiat, 500 și Panda, respectiv Volkswagen up! Și pentru că Panda reprezintă nu doar fostul lider european, ci și un model extrem de apreciat de către clienții de flote, ne-am propus să vedem în ce măsură modelul producătorului asiatic are argumente în duelul cu o Panda care, lansată în 2012, a trecut deja prin mai multe faze de update, ultima dată anul trecut.
Și am pus față în față versiunea propulsată de unitatea 1.0i cu 3 cilindri și 66 de cai a lui i10, respectiv pe cea 1.2i cu 4 cilindri și 69 de cai în cazul italienilor. Așadar, două propulsoare fără turbo. Trebuie totuși precizat că Panda beneficiază de tehnologia TwinAir.
Așadar, avem de-a face cu două mașini cu o evidentă vocație urbană de vreme ce, grație lungimii care nu depășește 3 metri și 65 de centimetri, își găsesc ușor un loc de parcare. Lucru extrem de util în marile noastre orașe, în care lucrurile nu stau deloc bine la acest capitol. Citește mai departe pe floteauto.ro