Grupul Proleasing Motors, de 4 ori câștigător al titlului Chairman’s Award – cea mai înaltă distincție pentru dealerii din rețeaua Ford, și de două ori Best BMW Dealer in Customer Care din România, în 2016 și 2017, anunță performanțe peste așteptări pentru cea mai nouă divizie a sa – Hyundai, chiar în primul an de la înființare.
Divizia Hyundai Proleasing Motors a fost creată la începutul anului 2018, prin achiziția dealerului local Automar Ploiești, contribuind la consolidarea poziției Proleasing Motors de lider regional pe segmentul auto. În prezent, compania este dealer autorizat Ford, BMW și Hyundai, deservindu-și clienții printr-o rețea de 5 centre integrate showroom-service în județele Prahova, Buzău și Dâmbovița.
Focusul pe o creștere consecventă, bazată pe satisfacția consumatorului, s-a dovedit o politică de succes și pentru noua divizie Hyundai
“Pentru 2018 ne-am propus integrarea funcțională a dealer-ului Automar în structurile noastre – prin completarea ofertelor cu marca Hyundai, cât şi creşterea capacităţii de service a Grupului. Încă de la început, ne-am dorit ca noua divizie să funcționeze ca un centru de profit al companiei, orientat către vânzarea şi întreţinerea de automobile Hyundai, dar în acelaşi timp am derulat şi activităţi de service multimarcă. Astfel, la începutul anului, odată cu preluarea, am fixat ca obiectiv livrarea a peste 125 de unităţi Hyundai şi depășirea numărului de intrări în service din anul precedent.”, a declarat Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors.
Targetul vizat odată cu integrarea noii mărci în portofoliu a fost însă depășit, fiind facturate peste 18.500 de ore de service – cu 4.000 mai multe decât în 2017, și 140 de automobile vândute – față de 52, în 2017.
Astfel, cel mai scump automobil achiziționat prin Hyundai Proleasing Motors a fost ultima versiune a SUV-ului Santa Fe – versiunea Luxury, în valoare de 40.000 de euro + TVA.
Toată reușita diviziei Hyundai se datorează, înainte de toate, focusului pe client, alături de încrederea construită în cei 18 ani de activitate Proleasing Grup, împreună cu tradiția companiei în vânzările și service-ul auto.
Acestora li se adaugă și reorganizarea fluxului de activitate al afacerii, cât și creșterea, din 2018, a pieței auto.
Pentru 2019, planurile pentru cea mai nouă divizie Proleasing Motors includ redecorarea showroom-ului, iar targetul de vânzări este în acord cu creșterea înregistrată în 2018: minim 150 de automobile și 19.000 ore de service facturate.