Noul Mercedes-Benz GLC primește sistemul MBUX, o nouă generație de motoare și sisteme avansate de siguranță și asistență. SUV-ul este echipat în premieră și cu suspensia DYNAMIC BODY CONTROL.
Noul Mercedes-Benz GLC vine acum cu o parte frontală revizuită, individualizată de faruri LED High-Performance (MULTIBEAM, opțional), care flanchează grila intimidantă, străbătută de două lamele. În partea posterioară, SUV-ul primește stopuri LED și o bară redesenată.
Apar în gamă culori noi ca graphite grey, dar și jante noi, cu dimensiuni între 17 și 19 inci. Echipat cu AMG Line, SUV-ul primește grila tip diamant și evacuări cu formă angulară integrate în bara spate.
La bord, Base Line aduce finisaje negre, iar consola centrală primește elemente negre lucioase și două tipuri de finisaje în lem.
Volanul multifunctional poate fi comandat într-una dintre cele două versiuni disponibile. Indiferent de alegere, acesta prezintă butoane pentru controlul Active Distance Assist DISTRONIC și funcții tactile pentru controlul instrumentarului de bord și al sistemului multimedia. Acestea pot fi controlate și prin intermediul touchpad-ului aflat în consola centrală, prin comenzi vocale și manual, prin inserarea de cifre și litere, dar și prin gesturi. Camera amplasată în partea superioară poate face distincția între comenzile primite de la șofer și cele de la pasager.
Informațiile sunt redate pe instrumentarul de bord de 12,3 inci. Display-ul multimedia poate fi comandat într-una dintre cele două dimensiuni disponibile: 7 inci sau 10,25 inci.
Noul Mercedes-Benz GLC este echipat standard cu funcție KEYLESS-GO. Cel aflat la volan poate alege unul dintre cele șapte moduri de rulare. Pe lângă deja familiarele Comfort, Eco, Sport, Sport+ și Individual, mașinile echipate cu Off-Road Engineering Package beneficiază de încă două moduri: Off-Road și Off-Road+.
Gama de motorizoare primește unități noi de 2.0 litri cu patru cilindri. Astfel, la GLC 200 și GLC 300, motorul M 264 cu patru cilindri înlocuiește vechiul M 274, iar unitatea diesel cu patru cilindri OM 654 vine în locul predecesorului OM 651.
Astfel, GLC 200 4MATIC cu motor pe benzină cu patru cilindri vine cu 197 CP și 280 Nm, iar GLC 300 4MATIC primește 258 CP și 370 Nm. Aceste unități beneficiază de prezența unui sistem de 48 de volți, care asigură încă 150 Nm.
În gama de motoare diesel, GLC 200 d 4MATIC are 163 CP și 360 Nm, GLC 200 d 4MATIC – 194 CP și 400 Nm, iar GLC 300 d 4MATIC – 245 CP și 500 Nm. Toate versiunile primesc sistemul de tracțiune integrală 4MATIC și a transmisia automată cu 9 trepte 9G-TRONIC.
În premieră, GLC este echipat și cu suspensia DYNAMIC BODY CONTROL, care permite controlul individual al fiecărei roți și care poate fi reglată prin intermediul sistemului DYNAMIC SELECT în trei moduri diferite: Comfort, Sport și Sport+.
Pachetul opțional Driving Assistance include frânare în cazul apariției unor obiecte fixe, Active Parking Assist, mod “sailing” atunci când șoferul alege modul de rulare ECO, Active Steer Assist cu funcție de frânare de urgență și asistență la schimbarea benzii de circulație.