Grupul Proleasing Motors începe anul 2019 cu două noi premii Ford – “Excelența în activitatea de Service” și “Cel mai bun dealer Transit Center” și anunță cele mai bune performanțe înregistrate de divizia în cauză, din 2009 până în prezent. De-a lungul existenței, grupul a mai câștigat de 4 ori titlul Chairman’s Award – cea mai înaltă distincție pentru dealerii din rețeaua Ford și de două ori Best BMW Dealer in Customer Care din România – în 2016 și 2017.
Înființat în 2001, Ford Proleasing Motors este prima divizie auto din portofoliul Proleasing Motors, care astăzi își desfășoară activitatea printr-o rețea de 3 centre integrate showroom-service, în județele Prahova, Buzău și Dâmbovița.
Ford Proleasing Motors: 21% creștere față de 2017. Ce a adus această performanță?
Față de 2017, an în care Ford Proleasing Motors livra 809 unități către clienți persoane fizice și juridice, în 2018 performanțele centrului au crescut cu 21%, la 981 de automobile comercializate. Creșterea s-a datorat în parte și Programului Rabla, prin intermediul căruia s-au efectuat cu 65% mai multe vânzări.
“Aceste cifre sunt în acord cu noutățile pieței auto din România, care în 2018 a cunoscut o creștere de 22%. Pentru Ford Proleasing Motors, trendul vânzărilor comerciale s-a menținut, o contribuție având-o ponderea mai mare din retail. Ca în fiecare an, prioritatea noastră a fost și este să ne punem clienții pe primul plan”, declară George Stănciulescu, director de vânzări al diviziei.
Lider național în vânzările de vehicule comerciale
În 2019, cea mai veche divizie a grupului Proleasing Motors a primit două noi premii, care atestă performanța și serviciile oferite clienților. Astfel, Ford Proleasing Motors deține o cotă de piață de 23.1% – în Prahova, aflată peste nivelul național de 16.9%. Rezultatul i-a adus dealerului distincția “Cel mai performant dealer Transit Center” din țară, acordată de Ford România.
Investițiile constante în echiparea atelierului Ford la cele mai înalte standarde, profesionalismul echipei tehnice, vânzările de piese de schimb și accesorii, împreună cu punerea în prim plan a calității serviciilor post-vânzare, au adus departamentului, în acest an, și premiul pentru “Excelența în Service”.
“De 18 ani punem accentul pe calitatea serviciilor oferite clienților noștri și pe construirea unor relații de încredere și transparente cu aceștia, care îi fac să știe și să simtă că sunt importanți pentru noi. Începând cu programările și terminând cu predarea fiecărui automobil, noi creăm o legătura pe care o menținem cu fiecare proprietar Ford în parte.”, precizează George Stănciulescu.
Mai multe finanțări pentru persoanele fizice. Ce preferințe au avut clienții în 2018
65% din vânzările Ford Proleasing Motors au fost făcute în zona de activitate – județele Prahova, Buzău și Târgoviște, iar 20% au fost efectuate în București și Ilfov, grație proximității și serviciilor de calitate oferite. Spre deosebire de anii trecuți, și finanțările pentru persoanele fizice au fost mai numeroase.
În 2018, vânzările de autovehicule hibrid și mai prietenoase cu mediul au luat avânt, în detrimentul celor diesel. Cifrele sunt în acord cu nivelul național, unde 60% din piață este ocupată de motorizările pe benzină.
Clienții Ford Proleasing Motors au preferat și în 2018 modelele Ford Focus – 188 de unități livrate, urmat de Ford EcoSport – 147 de livrări și Ford Kuga, cu 107 achiziții. Motorizarea preponderent aleasă a fost Ecoboost, de 1.0 benzină, produs fabricat în uzina de la Craiova.
În ceea ce privește vânzările de flote, și în 2018 modelul preferat de clienții persoane juridice a fost Ford Transit. Astfel, au fost livrate două flote importante – una de 29 de unități și alta de 32, împreună cu câteva turisme.
“Pentru 2019, estimăm ca vânzările să se mențină pe un trend ascendent, de circa 10%, în acord cu piața națională și condițiile socio-economice actuale. Creșterea va fi susținută și de noile lansări ale modelelor comerciale – noul Ford Ranger și noul Ford Transit, cât și de maturizarea autoturismelor lansate anul trecut, cum ar fi Ford EcoSport și Ford Focus”, mai precizează George Stănciulescu, director de vânzări Ford Proleasing Motors.
Și în acest an, compania are ca prioritate menținerea unor standarde ridicate, împreună cu plasarea clienților pe primul plan și oferirea de servicii personalizate acestora.