Pirelli Seal Inside este anvelopa care se repară singură în eventualitatea unei perforații, permițându-i șoferului să-și continuie drumul fără a fi nevoit să înlocuiască roata.
Aceasta tehnologie inovoatoare, dezvoltata de Departamentul de Cercetare Pirelli punand accentul pe siguranta, mentine presiunea si integritatea anvelopei perforate. Actiunea tehnologiei Seal Inside previne 85% din posibilele cauze pentru pierderea presiunii.
PASUL 1
Cuiul patrunde in anvelopa si este fixat ferm cu ajutorul unui gel special, etansand perforatia in situatia in care cuiul ramane infipt in anvelopa.
In interiorul anvelopei, sub banda de rulare, un strat de etansare blocheaza orice posibila pierdere de presiune, indiferent daca obiectul care a penetrat carcasa este eliminat sau nu. Tehnologia Seal Inside actioneaza imediat in zona in care anvelopa a fost patrunsa, etansand perforatia si mentinand presiunea.
Performanta si siguranta nu sunt compromise: soferul nu va observa ca anvelopa a fost perforata si va putea sa-si continue cu seninatate drumul. Folosind tehnologia Seal Inside, sansele de a rula cu o anvelopa dezumflata sunt reduse dramatic.
Seal Inside reprezinta una dintre solutiile dezvoltate de catre Pirelli pentru a creste mobilitatea, si se inscrie in aceeasi categorie cu tehnologia Run Flat, cu care impartaseste caracteristicile de siguranta si performanta.
Seal Inside garanteaza performante identice cu cele ale anvelopelor standard precum rezistenta la rulare, confort, zgomot si performante atat pe suprafete ude cat si uscate. Mai mult, soferul beneficiaza de optiunea de a-si continua drumul fara a fi nevoit sa inlocuiasca roata pentru un anumit numar de kilometri.
Tehnologia Seal Inside Pirelli este deja disponibila ca echipare originala pentru o gama variata de modele ale producatorului Volkswagen.
PASUL 2
Stratul de etansare umple gaura formata de cui chiar si atunci cand acesta este eliminat, nepermitand pierderea presiunii din interiorul anvelopei.