Grupul Volkswagen ia în considerare renunțarea la unele dintre numeroasele brand-uri pe care le deține. Anunțul a fost făcut de CEO-ul Grupului, Herbert Diess.
Diess a anunțat că, la această oră, conducerea analizează fiecare brand în parte și caută modalități pentru a face economii și pentru a crește profitul. Nu este prima oară când șefii Grupului analizează posibilitatea reducerii numărului de brand-uri. Această măsură este luată în calcul încă de la izbucnirea scandalului Dieselgate.
Dieselgate: Încă un motor pe lista neagră
“În cea de-a doua jumătate a anului putem discuta mai multe despre acest subiect”, confirmă CEO-ul. Diess anunță însă, că Porsche și Skoda nu sunt pe lista neagră. În schimb, toate celelalte sunt vizate.
Grupul Volkswagen deține nu mai puțin de douăsprezece brand-uri de automobile (Volkswagen, Audi, Porsche, Skoda, SEAT, Bently, Bugatti, Lamborghini), motociclete (Ducatti) și vehicule comerciale (MAN și Scania unite sub egita TRATON și Volkswagen Vehicule Comerciale).
Volkswagen a vândut modelei pre-serie ca mașini rulate
Diess dezvăluie că Porsche și Skoda depind în proporție de 80% de platformele construite. “Altfel, aceste companii – spune oficialul german – fără acces la tehnologiile dezvoltate în cadrul grupului, ar fi prea mici pentru a […] Citește continuarea pe www.autoexpertindustry.ro.