Urmașul lui Audi R8 va primi un sistem de propulsie care îi va surprinde pe fanii modelului sportiv. Astfel, R8 se va transforma în supercar electric.
Ca să supraviețuiască, Audi R8 va trebui să urmeze tendințele de electrificare din industria auto. Astfel, mașina sport va primi denumirea e-tron GTR și va primi un sistem mde propulsie cu emisii zero.
Surse citate de britanicii de la Car Magazine dezvăluie că la Ingolstadt este deja în dezvoltare un supercar cu tehnologie de ultimă oră. Informația ar confirma astfel sosirea pe piață a lui R8 electric, la scurt timp după ce compania a anunțat că avem de-a face cu ultima generație cu motor V10 aspirat.
Mai avem însă de așteptat până când Audi R8 electric va ajunge în showroom-uri. Ceea ar putea purta denumirea Audi e-tron GTR nu va fi prezentat mai devreme de 2022. Va veni atunci, cel mai probabil, sub forma unui concept, urmând ca versiunea de serie să fie dezvăluită la o dată ulterioară.
O serie de concepte prezentate în ultima perioadă de Audi ar putea fi o avanpremieră a viitorului model, iar PB18 e-tron, prezentat anul trecut la Concursul de Eleganță din California, este în pole position pentru a împrumuta elemente de design viitorului R8.
Presa britanică susține că e-tron GTR nu va avea la bază platforma dezvoltată pentru electricele companiei de la Ingolstadt, ci platforma J1, rezervată primei mașini electrice de la Porsche, Taycan, care se află acum în faza de testare.
Acest lucru va permite utilizarea unei baterii în stare solidă de 95 kWh și a trei motoare electrice, care vor produce împreună peste 650 de cai putere. Autonomia mașinii va fi în jurul valorii a 480 de kilometri. Urmașul lui R8 va beneficia și de sistem de încărcare wireless.
Transplantul de sub capotă va ridica și prețul supercarului.