Test drive Volkswagen T-Cross 1.0 95 CP – Polo se crede Touareg

Volkswagen T-Cross (17)

Polo Cross s-a făcut mare și și-a schimbat numele? Așa pare! Și pare că și-a luat doza zilnică de multivitamine! Construit pe platforma mașinii de oraș, noul Volkswagen T-Cross seamănă câte un pic cu fiecare dintre frații săi la înfățișare. Dar oare cu cine seamănă la personalitate? Haideți să vedem. Avem la test T-Cross cu motor 1.0 pe benzină, cu 95 de cai putere.

FOTO: Bogdan PARASCHIV

T-Cross este costumul îmbrăcat de Volkswagen pentru a participa la balul mascat al SUV-urilor mici. Mini SUV-ul meu, în nuanța Limestone Grey Metallic (438 de euro), are alură de maxi. E mai mic ca T-Roc, care e mai mic ca Tiguan, care e mai mic ca Touareg, care e cel mai mare SUV de la Volkswagen în Europa.

Volkswagen T-Cross (20)

Prezentat în toamna anului trecut, T-Cross este construit pe platforma MQB A0 a grupului, pe care o au la bază Polo, SEAT Ibiza, SEAT Arona și mai nou, Skoda Kamiq. Dar parcă se teme să o recunoască și are atitudinea de “Eu nu sunt un pitic!” Ba ești, și unul chiar foarte simpatic! Atât de simpatic încât 800 de români au comandat deja unul. Ai auzit, Captur?

Grila lui Touareg cu farurile lui Polo, un profil bine proporționat și un spate robust, tăiat de banda care unește stopurile, și SUV-ul e gata. Scrie T-Cross mare sub plăcuța de înmatriculare, ca să știi cu cine ai de-a face. Este mai pătrățos ca rivalii din segment și inspiră mai multă forță.

Volkswagen T-Cross (16)

T-Cross are 54 mm în plus în lungime, 138 mm în plus în înălțime și 100 de kilograme în plus față de Polo. Ampatamentul celor două este același. Look-ul acesta agresiv și musculos îți dă senzația că că poți să te aventurezi pe orice tip de drum, indiferent cât este de greu. Nu se pierde cu firea pe drumuri neasaltate. Cât despre off-road veritabil, ar fi bine să >>>

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top