Cum arată un Trabant tunat? Casa de tuning specializată pe interioară Vilner Garage din Bulgaria a găsit răspunsul. Un simbol al fostei Republici Democrate Germane, modelul a primit un look nou și un motor interesant.
Mașina fabricată în 1990, un Trabant 601, este una dintre ultimele unități care au văzut lumina zilei la uzina din Zwickau, Germania. Trabantul și-a păstrat flerul retro, dar a primit o abordare modernă.
80 de ani de la victoria modelului Maserati Tip 6CM în Targo Florio
Cabina micului Trabant a primit inserții textile în carouri și piele din două straturi, cu aspect tridimensional. Scaunele sunt îmbrăcate în Ivory Soft, o combinație de piele de culoarea fildeșului și același textil în carouri. Acestea formează un contrast puternic cu pielea în nuanță neagră Charcoal Black care îmbracă bordul.
Mașina are acum și un volan nou, realizat de Momo, îmbrăcat în piele și prezentând cusături contrastante. În bord a apărut însă, un radio din epoca modernă.
Numărul 21 apare, ca un laitmotiv, pe volan, pe manetele de deschidere a geamurilor, pe monanți și pe portiere la exterior, chiar și pe acoperiș și pe jantele asortate cu tapițeria din cabină.
Caroseria a fost supusă unei cosmetizări, pentru a elimina orice fel de imperfecțiuni provocate de vârsta înaintată a modelului, iar farurile mătuite de vreme au fost înlocuite de unele cu tehnologie LED. Mai puțin de 700 de kilograme cântărește mașina.
Vilner Garage a intervenit asupra mașinii care, în locul motorului în doi timpi de 500 cm3 răcit, a primit unul cu patru cilindri, de 1.043 cm3 răcit cu apă, care dezvoltă 45 de cai putere și un cuplu de 74 Nm. Unitatea, dezvoltată pentru prima generație Volkswagen Polo, este cuplată la o transmisie manuală cu patru rapoarte.