Etapă contând pentru campionatele României şi Ungariei, Raliul Aradului a oferit un spectacol surprinzător, în care podiumul a fost disputat până pe ultimii kilometri. Maşinile echipate cu anvelope Pirelli au fost din nou protagonistele principale, câştigând toate probele speciale şi desemnând câştigătorul competiţiei.
Debutul pe superspeciala de pe kartodrom, cu un traseu mixt de asfalt şi macadam, a fost unul în forţă pentru echipajul Edwin Keleti/Victor Ponta, al căror Mitsubishi Lancer Evo X s-a clasat la o zecime de secundă faţă de primul sosit, Titi Aur.
Anvelopele Pirelli de macadam au fost şi de această dată alegerea excelentă pentru echiparea Mitsubishi-ul Lancer Evo IX, bolidul cu care Valentin Porcişteanu câştigă Raliul Aradului şi în acelaşi timp preia din nou şefia clasamentului general, după ce, în urma incidentului de la Sibiu, pierduse prima poziţie. Un parcurs excelent, care marchează şi cea de a treia victorie a sa în acest sezon.
Bogdan Marişca a făcut o cursă excelentă pe Mitsubishi Lancer Evo şi s-a menţinut drept unul dintre liderii clasamentului pe parcursul tuturor probelor speciale, în final clasându-se pe locul al doilea pe podiumul competiţiei.
Marco Tempestini şi-a menţinut a treia poziţie încă de la jumătatea raliului, însă pe ultima probă a pierdut trei minute şi cea de a treia treaptă a podiumului după ce a fost nevoit să facă reparaţii de urgenţă pentru a ajunge în parcul de service.
Următoarea etapă a Campionatului Naţional de Raliuri 2011, Raliul Ţara Bârsei, se va desfăşura în perioada 2-3 septembrie 2011, la Bucureşti şi Braşov.
Informații generale:
Campionatul Naţional de Raliuri Dunlop 2011
Raliul Aradului – Arad, 5-6 august 2011 – Etapa a VI-a
Suprafata de rulare: macadam
Lungime totala: 493,20 km
Probe speciale: 11, totalizând 124,60 km
Echipaje inscrise: 92
Clasament general FIA (clasele 1-10):
Valentin Porcişteanu / Dan Dobre – Mitsubishi Lancer Evo 9 – 1:19:09,5
Bogdan Marişca / Sebastian Itu – Mitsubishi Lancer Evo – 1:19:53,3
Constantin Aur / Karoly Borbely – Mitsubishi – 1:23:11,6