Noul Audi Q7 primește o operație estetică și un transplant de tehnologie. SUV-ul de clasă mare preia acum elementele de design ale fraților mai mici și vine echipat cu tehnologie micro-hibridă.
Noul Audi Q7 primește opțional și faruri HD Matrix LED cu Audi laser light, care flanchează grila octagonală cu șase lamele. Apar prize de aer mai mari, ca subliniază natura agresivă a modelului, confirmată, în mod deosebit, de pachetul exterior S line, oferit opțional. Acesta aduce jante de 19 inci și un scut cu look sportiv în partea posterioară.
Mașina poate fi comandată opțional cu sistem electromecanic activ de reducere a ruliului, pentru a-i oferi SUV-ului un comportament mai dinamic și pentru a reduce tendința de înclinare în viraje. Este disponibilă opțional și direcția integrală, iar suspensia pneumatică este standard. Aceasta poate modifica garda la sol în funcție de suprafața de rulare. Mașina dotată cu pachetul exterior S line vine cu o suspensie pneumatică adaptivă sport, care coboară garda la sol cu 15 milimetri față de suspensia pneumatică obișnuită.
Test drive Audi Q5 2.0 TDI – Am Q-lit de la birou
Standard este și tehnologia microhibridă, care poate reduce consumul de combustibil până la 0,7 l/100 km. Atunci când șoferul ridică piciorul de pe pedala de accelerație, la viteze între 55 și 160 km/h, mașina recuperează energie, funcționează la relanti și rulează cu motorul oprit timp de 40 de secunde.
Lista de opționale include și scaune S sport sau scaune personalizabile, cu funcții de masaj, încălzire și ventilație.
Cabina noului Q7 propune o atmosferă tipică unui lounge de lux și poate fi configurată cu cinci sau șapte locuri. Ocupanții beneficiază de mai mult spațiu, pentru că mașina a crescut cu 11 milimetri în lungime, până la 5.063 milimetri. Aceasta măsoară 1.970 milimetri în lățime și 1.741 milimetri în înălțime.
Două ecrane de mari dimensiuni și un head-up display redau informațiile necesare. Și încă o veste bună pentru pasionații de tehnologie: sistemul MMI vine, în premieră, cu asistentul virtual Alexa, dezvoltat de Amazon. Lumina ambientală poate fi comandată contra cost, ca și sistemul de aer condiționat pe patru zone și sistemul de sonorizare Bang & Olufsen 3D Advanced.
În funcție de poziția banchetei, portbagajul versiunii cu cinci locuri asigură o capacitate între 865 și 2.050 de litri. Opțional, pot fi comandate o banchetă cu trei scaune care pot glisa față/spate individual și permit reglaje individuale ale spătarului, dar și al treilea rând de scaune care poate fi pliat electric.
Toate motoarele lui Q7 sunt cuplate la o transmisie automată Tiptronic cu opt rapoarte și la un sistem de tracțiune integrală.
Două motoare diesel vor fi disponibile pentru început, iar din septembrie, își va face apariția și o versiune pe benzină, urmată de una plug-in hybrid.
Noul Audi Q7 va fi lansat în Europa la mijlocul lunii septembrie. Tot atunci, constructorul din Ingolstadt va dezvălui mai multe informații despre motorizări.