Noul Opel Corsa se grăbește să ajungă pe piață la scurt timp după prezentarea versiunii electrice, Corsa e. Noul Corsa primește motoare mai eficiente și tehnologii de ultimă oră.
Pentru început, mașina de oraș va veni cu motoare diesel și pe benzină, cu puteri între 75 și 130 de cai putere, cuplate la o transmisie manuală sau, în premieră în gamă, la o cutie automată cu opt rapoarte.
Noul Opel Corsa va putea fi comandat începând cu 1 iulie cu un preț de pornire de 13.990 de euro, în Germania. Versiunea specială Edition, disponibilă în primul an de la lansare, costă 15.850 de euro.
Gama de motorizare propune, ca versiune entry level, un motor de 1,2 litri cu 75 de cai putere, 5 în plus față de actuala versiune, cuplat standard la o transmisie manuală cu cinci trepte. Este disponibil și un motor de 1,2 litri, cu 100 și cuplu de 205 Nm, respectiv cu 130 de cai putere și cuplu de 230 Nm. Cuplat standard la transmisia automată cu opt trepte, aceasta din urmă poate atinge o viteză maxiă de 208 km/h și accelerează de la 0 la 100 km/h în 8,7 secunde.
Versiunea cu motor turbo de 1,2 litri cu 100 de cai putere vine cu o viteză maximă de 188 km/h. În funcție de transmisie (manuală cu șapte trepte sau automată cu opt trepte și padele montate pe volan), mașina poate accelera de la 0 la 100 km/h în aproximativ 10,0 secunde – cu 1 secundă mai rapid față de predecesorul său.
Pentru cei care doresc un motor diesel, Opel a pregătit propulsorul de 1,5 litri cu 100 de cai putere și 250 Nm, cu injector AdBlue și filtru de particule.
În gamă apare, odată cu lansarea celei de-a șasea generații, și Opel Corsa e, dezvăluit luna trecută.
Opel trece în contul noului său model și o dinamică superioară, acest lucru și datorită dietei la care a fost supus modelul. Versiunea cea mai ușoară cântărește doar 980 de kilograme, fiind cu 108 kilograme mai ușoară față de modelul anterior. Caroseria brută este cu 40 de kilograme mai ușoară, motoarele foarte compacte cu 3 cilindri sunt mai ușoare cu aproape 15 kg față de motoarele cu 4 cilindri din generația anterioară, în timp ce capota din aluminiu economisește aduce o economie de 2,4 kilograme în comparație cu capota mai mică din oțel a modelului anterior. Și greutatea scaunelor a fost redusă cu încă 10 kilograme.
Noul Corsa preia linii de coupe, linia acoperișului fiind acum cu 48 de milimetri mai coborâtă, în timp ce șoferul stă cu 28 de milimetri mai aproape de sol.
În premieră în segment apar farurile adaptive IntelliLux LED® matrix, cu funcție anti-orbire și opt segmente LED controlate cu ajutorul camerei frontale.
Noul Corsa poate recunoaște indicatoarele rutiere și vine cu sistemul de protecție la impact lateral controlat de senzori. Asistența privind unghiul mort, asistentul la parcare și camera video panoramică pentru marșarier, cu unghi de 180 de grade și asistența pentru menținerea benzii de circulație sunt, de asemenea, disponibile.
O nouă gamă de sisteme multimedia aduce la bord Multimedia Radio, Multimedia Navi cu ecran color tactil de 7.0 inci sau Multimedia Navi Pro cu ecran color tactil de 10 inci. Serviciul „Opel Connect” poate fi comandat contra cost.
Patru linii de echipare sunt disponibile în gama Corsa. Versiuna de bază oferă sisteme de asistență cum ar fi avertizarea privind o coliziune frontală, tempomatul inteligent, asistentul pentru menținerea benzii de circulație și sistemul de recunoaștere a indicatoarelor rutiere.
Corsa Edition este ediția specială, disponibilă imediat după lansare, Corsa Elegance mizează pe confort, în timp ce Corsa GS Line este sportivul gamei.