Brand-ul Dacia îi aduce încasări consistente Grupului Renault. S-au vândut peste 300.000 de mașini Dacia în prima jumătate a anului, cifre care reprezintă un nou record.
Cifrele recod trecute în contul constructorului de la Mioveni sunt asigurate de popularitatea SUV-ului Duster și a modelului de clasă mică Sandero. 311.024 de unități Dacia s-au vândut în primele șase luni ale acestui an, ceea ce reprezintă o creștere de 10,6% și echivalează cu o cotă de piață de 3,3%.
Și lansările unor modele noi marca Renault au contruit decisiv la cifrele obținute de grupul auto. În prima jumătate a anului 2019, Grupul Renault a vândut aproape 2 milioane de mașini. Dacia Duster rămâne al doilea cel mai bine vândut SUV al grupului, în urma lui Renault Captur.
Grupul Renault a înregistrat cifre impresionante după prima jumătate a anului. 1.938.579 de clienți au ales un model al grupului auto. Cifrele de vânzări au scăzut cu 6,7% față de aceeași perioadă a anului trecut, dar grupul a făcut un pas înainte în segmentul mașinilor electrice. Noul ZOE a fost ales de 25.041 de clienți (+44.4%), iar Kangoo Z.E. a fost comandat de 4.653 de persoane (+30.7%). Grupul mizează pe SUV-ul electric City K-ZE, care va ajunge în showroom-urile din China în cea de-a doua jumătate a anului pentru a spori vânzările în segmentul mașinilor cu emisii zero.
În Rusia, Grupul Renault se bucură de o cotă de piață de 28,8%. O mare parte din această cotă i se datorează chiar constructorului local, LADA, cu 174.186 de vehicule vândute. LADA Granda și Vesta sunt cele mai vândute modele de la ruși.
Cifre record a atins Grupul Renault și în țări ca Brazilia, Maroc și India, acolo unde s-a lansat și Triber, SUV-ul mic cu șapte locuri și unde Kwid și Duster sunt printre cele mai populare modele.