Tamponare în trafic? Sun-o pe ANA. Cine este ANA?

ANA

Tamponare în trafic? Avarie cu autor necunoscut? Te salvează ANA. Este primul asistent digital care ghidează clienții în timp real după o daună. Are nevoie de 30 de minute ca să rezolve problema.

Cine este ANA? Este noul serviciu care poate fi accesat în caz de daună ușoară, prin intermediul site-ului UNIQA sau prin intermediul serviciului de call-center.

Lansat în premieră mondială în România, serviciul este conceput pentru a reduce timpul de soluționare a adunelor și pentru a simplifica procesul prin care daunele sunt anunțate. Acesta este rezervat exclusiv daunelor a căror reparație nu depășește 500 de euro și este disponibil clienților care au încheiat o poliță de asigurare CASCO la UNIQA.

Ce trebuie să faci dacă ești implicat într-un accident în străinătate?

Pentru început, asistentul digital va asista notificarea și despăgubirea daunelor. Până la sfârșitul anului, va putea să preia notificările și despăgubirile daunelor și pentru polițele de asigurare a locuințelor.

ANA face parte dintr-un proiect amplu de digitalizare, care are ca scop eficientizarea operațiunilor. Astfel, clientul trebuie doar să anunțe avaria prin intermediul asistentului digital. Avizarea daunelor ușoare se face exclusiv online, după ce clientul urmează câțiva pași privind identificarea și descrierea daunei. Clientul primește pe loc oferta de despăgubire și urmează să-și aleagă unitatea de service în care își va repara mașina.

Începe vânătoarea de vitezomani. Acțiune de proporții a poliției

Și care au daune a căror reparație depășește suma de 500 de euro pot utiliza sistemul pentru notificarea daunelor. Aceștia vor fi însă, ghidați către următorii pași: constatatarea și emiterea propunerii pentru despagubirea daunei de catre o echipa dedicata.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top