Noul Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid – Informații și fotografii oficiale

Noul Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid - Informații și fotografii oficiale (6)

Noul Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid vine cu 680 de cai putere, livrați de motorul V8 de 4.0 litri și de motorul electric integrat în transmisia automată Tiptronic S cu opt rapoarte. Cele două livrează și un cuplu de 900 Nm.

Același sistem de propulsie ajunge și la noul Porsche Cayenne Turbo S E Hybrid Coupe. Cele două accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3,8 secunde și ating o viteză maximă de 295 km/h. Cayenne Turbo S E-Hybrid șiTurbo S E-Hybrid Coupé pot rula până la 40 de kilometri cu emisii zero. În modul electric, pot atinge 135 km/h.

Noul Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid - Informații și fotografii oficiale (2)

În gamă se regăsește și noul Cayenne E-Hybrid Coupe cu 462 de cai putere, cuplu de 700 Nm și autonomie electrică de până la 43 de kilometri. Energia este stocată într-o baterie litiu-ion, cu o capacitate de 14,1 kWh, montată în portbagaj. Unitatea se poate încărca în 2,4 ore cu ajutorul încărcătorului de 7,2 kW curent alternativ oferit standard, când mașina este conectată la o rețea de 400 de volți. Procesul de încărcare durează șase ore atunci când mașina este cuplată la o priză electrică de 230 de volți. Prin intermediul sistemului Porsche Communication Management (PCM) sau cu ajutorul aplicației Porsche Connect, șoferul poate programa încărcarea.

Noul Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid - Informații și fotografii oficiale (7)

Noul vârf de gamă al familiei Cayenne prezintă un motor electric amplasat între motorul V8 și transmisia Tiptronic S. Un ambreiaj integrat în modulul hibrid ECA (Electric Clutch Actuator) interconectează cele două motoare. E-Power este modul exclusiv electric, care poate fi selectat prin intermediul pachetului Chrono oferit standard. Hybrid Auto, Sport și Sport Plus sunt celelalte trei moduri disponibile la bord.

Cele mai tari SUV-uri din lume se iau la întrecere

Cayenne Turbo S E-Hybrid și Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe vin cu dotări standard generoase. Astfel, acestea primesc sistemul Porsche Dynamic Chassis Control, Porsche Torque Vectoring Plus cu diferențial blocant pe puntea din spate, un sistem de frânare ultra-performant Porsche Ceramic Composite Brake și jante din aliaj ușor de 21 de inci, cu design Aero. Pachetul Sport Chrono este, de asemenea, pe lista de dotări standard. Se pot comanda contra cost suspensia activă Porsche Active Suspension Management și jante de 22 de inci.

Noul Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid - Informații și fotografii oficiale (3)

Funcția de încărcare a telefoanelor mobile prin inducție, noi porturi USB-C și serviciile Porsche Connect se regăsesc la bord.

SUV-urile germane vin cu faruri LED, cruise control, sistem de protecție a pietonilor bazat pe cameră video și Park Assist. Se pot bifa, pentru costuri suplimentare, un head-up display, Night Vision cu o cameră cu termoviziune, cruise control adaptiv, sistem de recunoaștere a indicatoarelor rutiere, asistent la intrarea în intersecții și frânarea de urgență.

Noul Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid - Informații și fotografii oficiale (8)

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top