Noul BMW M8 Gran Coupe vine să reconfigureze așteptările celor care vor o mașină sport premium confortabilă. Este noul membru al familiei Seria 8, primul cu patru portiere. BMW prezintă și versiunea Competition.
Supercar cu patru uși și alură de coupe, confortabil și practic. Sunt caracteristici pe care BMW le trece în contul noului M8 Gran Coupe și a versiunii sale Competion, la patru luni de la prezentarea versiunii standard Seria 8 Gran Coupe. Acestea sunt derivate direct din noul M8 Coupe și a fost dezvoltat alături de versiunile de competiție M8 GTE, primind un tren de rulare, un șasiu și aerodinamică adaptate în urma testelor desfășurate la centrele BMW Group și pe circuit celebre ca Nurburgring.
Noul BMW M8 Gran Coupe și versiunea sa Competition își vor face debutul public în noiembrie, la Salonul Auto de la Los Angeles. Primii clienți, inclusiv cei din România, își vor primi mașina comandată începând cu luna aprilie a anului viitor. Va fi disponibilă și ediția limitată BMW M8 Gran Coupe First Edition.
Serviciul BMW Concierge – Cum funcționează?
M8 Gran Coupe vine cu motor V8 M TwinPower Turbo cu opt cilindri, cu o putere maximă de 600 de cai putere (625 pentru M8 Competition Gran Coupe) și un cuplu maxim de 750 Nm. Un sistem de evacuare sport cu două evacuări duble, cu câte un filtru de particule, și o transmisie M Steptronic cu opt rapoarte cu Drivelogic completează specificațiile celor două, pentru un sprint de la 0 la 100 km/h în 3,3 secunde, respectiv 3,2 secunde. De 11,2 secunde, respectiv 11 secunde, au nevoie pentru a ajunge de la 0 la 200 km/h.
Puterea este livrată către cele două punți printr-un sistem de tracțiune integrală M xDrive, orientat către puntea spate în modul 4WD. Dezactivarea DSC asigură un plus de distracție, expediind integral puterea către spate. Un diferențial M activ își face apariția pe puntea din spate.
Test drive BMW M850i – Pact cu diavolul
Vizual, noul BMW M8 Gran Coupe este intimidant. Silueta alungită, prizele mari de aer, branhiile M de pe aripile din față, spoilerul spate și alte elemente tipice M îi asigură un look atletic. În versiune First Edition, ediție limitată la doar 400 de unități, lista de elemente exclusive include culoarea BMW Individual Aurora Diamond Green metalizat cu accente Gold Bronze.
Modelele primesc standard faruri LED adaptive cu BMW Laserlight. Tot standard sunt și un head-up display M, scaunele M sport, sistemele Driving Assistanat și Parking Assistant, dar și BMW Live Cockpit Professional cu sistem de navigație și Asistent Personal Inteligent BMW.
Ampatamentul modelelor cu patru locuri și patru portiere a fost extins cu 200 de milimetri față de versiunile coupe și cabrio, asigurând un plus de spațiu celor care iau loc pe locurile din spate.
Șoferul de M8 Gran Coupe poate regla setările motorului, ale amortizoarelor, ale direcției, ale sistemului M xDrive și ale sistemului de frânare prin intermediul unui buton Setup, aflat în consola centrală. În plus, butoanele M ampalsate pe volan comandă răspunsul accelerației, al cutiei de viteze, al direcției, al amortizoarelor, al evacuării, al pedalei de frână și modul de funcționare al sistemului Head-Up Display. Cei care urcă la vlanul unui BMW M8 Competition Gran Coupe primesc și un mod în plus, TRACK, pe lângă ROAD și SPORT.