Un design cu totul nou, declinat în versiuni cu trei și cinci uși, ce îmbracă o caroserie mai mică și mai aerodinamică. Peugeot vizează abordarea înaintașilor 205, 206 și 207.
Peugeot a mizat intotdeauna pe designul exterior emotional al masinilor lor, dar chiar si asa, nu stiu cat de multi se asteptau la o imagine atat de elaborata pentru noul 208. Indiferent de unghiul din care il privesti, ochiul este asaltat de o multitudine de linii, fie ca ele sunt incrustate in tabla caroseriei sau asezate cu atentie in zona blocurilor optice.
Unii probabil vor considera designul cam incarcat, dar cert este ca 208 va atrage privirile trecatorilor. De parca asta nu era suficient, designerii au declinat imaginea noului 208 in doua forme, una cu cinci usi, mai cuminte, si una in trei ceva mai exuberanta.
Dupa ce a evoluat in dimensiuni de la 205 la 206 si 207, noul 208 face un pas inapoi in vederea reintoarcerii la marimea unei citadine pur-sange. Fata de 207, noul 208 este mai scurt cu 7 cm in lungime, in conditiile in care spatiul pentru genunchi rezervat pasagerilor de pe bancheta a crescut cu 5 cm. Scopul inginerilor Peugeot a fost acela de a oferi mult spatiu intr-o caroserie cat mai compacta, iar acesata abordare este evidenta si la portbagaj, mai mare cu 15 l fata de vechea generatie.
Interiorul a fost si el tratat asemanator exteriorului, fiind dominat de forme elaborate, distincte fata de orice model Peugeot lansat recent. De la forma volanului pana la pozitionarea butoanelor de pe consola centrala, nici macar un element nu pare sa fi facut tranzitia de la 207. Versiunile superioare de echipare vor beneficia de un ecran cu touchscreen montat central.
Lista de motorizari va include cinci unitati, dintre care cele diesel au emisii de CO2 incepand de la 87 g CO2/km, iar cele pe benzina de la 99 g CO2/km. Noile motorizari pe benzina se bazeaza pe o arhitectura in trei cilindri cu capacitati cilindrice de 1 l si 1.2 l.