Revista britanică Autocar anunță că noul Land Rover Defender va apărea și într-o serie limitată cu motor V8 pe benzină. Noul Land Rover Defender V8 va concura cu Mercedes G 500 și Mercedes-AMG G 63.
Tentația unui V8 este mare mai ales că noul Land Rover Defender nu se mai poziționează doar ca un off-roader de muncă ci ca un off-roader premium.
În plus, în 2018, cu ocazia a 70 de ani de existență a mărcii, Land Rover a creat o serie specială de numai 150 exemplare a lui Defender, la 2 ani după ce vechea generație ieșise din producție. Propulsat de cunoscutul V8 al mărcii de 5 litri, dar în versiune aspirată și nu supraalimentată cu compresor mecanic, V8-ul livra 405 CP și 515 Nm.
Toate Land Rover Defender V8 s-au vândut în numai o lună de când a fost anunțată seria specială deși prețul a fost unul pipărat, de 165.000 euro.
Așadar, premisele sunt favorabile dar, ca și acum doi ani, pentru a nu strica echilibrul emisiilor de flotă, Land Rover va oferi un Defender V8 tot într-o serie limitată.
Nu este clar încă ce motor V8 se va afla sub capotă deoarece Ford va închide uzina din Marea Britanie unde se fabrică actualul motor V8 de 5 litri.
Pentru viitor, Jaguar Land Rover au încheiat un acord cu BMW pentru a primi motorul V8 bi-turbo de 4,4 litri pentru modelele sale de top. Range Rover și Land Rover Freelander au mai utilizat în trecut motoare BMW când Land Rover era parte din grupul BMW.
Revista britanică Autocar crede totuși că sub capotă se va regăsi motorul actual al casei britanice, V8 de 5 litri deoarece există un stoc care este suficient pentru o serie limitată.
Citește toate datele despre noul Land Rover Defender
De asemenea nu este clar dacă seria limitată V8 va fi disponibilă și pentru Land Rover 90 sau numai pentru Land Rover 110. Noul Land Rover Defender va apărea spre finalul lui 2021 și va fi poziționat între Mercedes G 500 (V8 bi-turbo de 4 litri cu 422 CP) și Mercedes-AMG G63 (V8 bi-turbo, 585 CP).