BMW oferă sistemul Plug-In Hybrid de la X1 xDrive 25e și pentru SUV-ul coupe BMW X2 xDrive 25e. Acesta promite o autonomie electrică de 57 km.
BMW oferă în premieră propulsia Plug-In Hybrid pe un SUV coupe. BMW X2 xDrive 25e preia sistemul de propulsie de la BMW X1 xDrive 25e dar și de la BMW 225 xe Active Tourer și Mini Countryman Cooper S E All4.
Este vorba despre un sistem de propulsie cu un motor termic care antrenează puntea față și un motor electric care lucrează la puntea spate.
Motorul termic în trei cilindri de 1,5 litri dezvoltă 125 CP și 220 Nm și transmite puterea la roțile față prin intermediul unei cutii automate cu 6 trepte. Motorul electric oferă 95 CP și 165 Nm. Puterea totală se obține prin însumarea celor două puteri și cupluri rezultând o putere totală de 220 CP și 385 Nm.
Bateria mai mare de 10,0 kWh brut (8,8 kWh net) promite o autonomie de 57 km iar încărcarea se poate realiza la prize casnice în 5 ore sau la prize AC de 3,6 kw în 3,2 ore. Din păcate nu se oferă la stații AC cu 7 și 11 kWh și nici încărcare la stații DC cum oferă cele mai mai noi modele EQ de la Mercedes (A 250 e).
Ca și la alte modele Plug-In hibride BMW sunt disponibile trei moduri: Auto eDrive, MAX eDrive, și SAVE battery (menține energia din baterie pentru o utilizare ulterioară).
Suspensia este cu 10 mm mai coborâtă decât la modelele cu propulsie convențională și vine standard cu jante de 17 inci și climă automată pe două zone care poate fi controlată din smartphone via BMW Connected.
Volumul portbagajului este mai redus decât la versiunile cu motor convențional având 410 litri față de 470 litri iar cu bancheta fracționabilă 40/20/40% rabatată volumul crește la 1.290 litri cu 65 litri mai puțin.
BMW X2 xDrive 25e este disponibil cu echipările Advantage, Advantage Plus, M Sport și M Sport X.