Primele fotografii și informații oficiale BMW Seria 5 facelift

BMW Seria 5 facelift 2020

BMW a prezentat primele fotografii și informații oficiale cu BMW Seria 5 facelift. Toate motorizările cu 4 și 6 cilindri au sistem mild-hybrid, iar interiorul preia noul concept ergonomic BMW Operating System 7.

Cinci versiuni Plug-In Hybrid

BMW electrifică masiv gama BMW Seria 5. Astfel, vor fi oferite nu mai puțin de cinci versiuni Plug-In Hybrid
– BMW 530e și 530e xDrive sedan (autonomie electrică 62-67 km/56-58 km)
– BMW 530e Touring și 530e xDrive Touring (autonomie electrică 58-62 km/53-56 km)
BMW 545e xDrive sedan (autonomie electrică 54-57 km)

La BMW 530e și derivatele sale un motor turbo pe benzină de 2 litri și 184 CP/300 Nm și un motor electric de 109 CP/265 Nm amplasat între motorul termic și cutia automată cu 8 trepte livrează în total 252 CP. O funcție XTraBoost disponibilă standard furnizează încă 40 CP pentru un timp foarte scurt de 10 secunde care mărește puterea la 292 CP.

În toamna lui 2020 se va lansa și un Plug-In Hybrid nou, de performanță numit BMW 545e xDrive Sedan care combină un motor turbo cu 6 cilindri în linie de 3 litri și 286 CP cu un motor electric de 109 CP, puterea totală fiind de 394 CP iar cuplul maxim de 600 Nm.

Bateria amplasată sub bancheta spate răpește puțin și din spațiul portbagajului, volumul acestuia scăzând la sedan de la 530 la 410 litri.

În cazul versiunilor Touring Plug-In Hybrid, volumul portbagajului scade de la 560-1.00 litri la 430-1.560 litri.

Toate motoarele cu 4 și 6 cilindri au sistem mild-hybrid 

Toate motoarele cu 4 și 6 cilindri vor dispune de tehnologie mild hybrid și rețea de 48V introduse în premieră la BMW 520d și BMW 520d xDrive în toamna lui 2019.

Starter generatorul integrat va oferi un plus de 11 CP care sprijină motorul termic la accelerare și asigură o funcționare mai lină la pornire.

De asemenea, sistemul Start&stop este mai rafinat și oprește motorul termic când viteza coboară sub 15 km/h. Iar noua funcție de coasting nu doar decuplează motorul de transmisie când se ia piciorul din accelerație ci îl oprește complet. Funcția de coasting este disponibilă între 25 și 160 km/h și este disponibilă în modurile Eco Pro și Comfort.

Cum arată gama convențională

Noul BMW Seria 5 se prezintă în iulie și se va produce la uzinele din Dingolfing și Magna Steyr în timp ce versiunea sedan cu ampatament lung se produce în China, la Shenyang de către joint-venture BMW Brillance Automotive.

Gama pe benzină va cuprinde:
– BMW 520i sedan și touring (2 litri turbo, 4 cilindri, 184 CP)
– BMW 530i/530i xDrive sedan și 530i/530i xDrive Touring (2 litri turbo,4 cilindri, 252 CP)
– BMW 540i.540i xDrive sedan și 540i xDrive Touring (3 litri turbo, 6 cilindri în linie, 333 CP)
– BMW M550i xDrive sedan (4,4 litri turbo, V8, 530 CP)

Gama diesel va cuprinde:
– BMW 520d/520d xDrive sedan și 520d/520d xDrive Touring (2 litri turbodiesel, 4 cilindri, 190 CP)
– BMW 530d/530d xDrive sedan și 530d/530d xDrive Touring (3 litri turbodiesel, 6 cilindri în linie, 286 CP)
– BMW 540d Xdrive sedan și touring (3 litri turbodiesel, 6 cilindri în linie, 340 CP)

Toate motoarele corespund normelor Euro 6d iar cutia automată cu 8 trepte Steptronic este standard la toată gama.

Citește testul comparativ BMW 530e vs Mercedes E 350 e 

Serie specială de 1.000 unități M Sport Edition

O serie specială de 1.000 unități M Sport Edition este disponibilă pentru sedan și touring în combinație cu toate motorizările cu 4 și 6 cilindri. Aceasta vine printre altele cu vopsea Donington gri metalizat disponibilă în trecut doar la BMW M5 și cu jante de 20 inci BMW Individual Air Performance Wheels.

Direcție integrală și pentru Plug-In Hybrid 

Cunoscuta direcție integrală este disponibilă și pentru versiunile Plug-In Hybrid iar suspensia pneumatică spate este standard la Touring.

Se poate opta între mai multe suspensii:
– M Sport mai coborâtă cu 10 mm este disponibilă pentru toate versiunile cu motoare convenționale
– suspesnie adaptivă disponibilă pentru toată gama
– Adaptive Drive cu bare stabilizatoare active disponibilă pentrui toate motoarele convenționale cu 6 cilindri
– BMW M550i xDrive vine cu suspensie adaptivă M.
– Există și opțiunea suspensiei Adaptive M Professional care combină barele stabilizatoare active cu direcția integrală.

Sistem de operare nou BMW Operating System 7

BMW Seria 5 vine standard cu un panou de instrumente de bord pe fond negru cu afișaj digital între care se află un display color de 5,1 inci și un ecran tactil de 10,25 inci pentru sistemul multimedia.

Opțional se poate comanda BMW Live Cockpit Professional (standard la BMW M550i xDrive) cu instrumente de bord digitale afișate pe un display de 12,3 inci și ecran tactil der 12,3 inci pentrui sistemul multimedia.
În sfârșit este disponibil și sistem Android Auto pe lângă Apple CarPlay.

BMW Seria 5 facelift 2020

BMW Seria 5 facelift oferă acum sistemul Drive Recorder similar lui Citroen Connected Cam care poate înregistra în mod automat 20 de secunde înainte și după un accident.

 

Faruri noi

BMW Seria 5 facelift  vine cu lumini noi de zi în formă de L și sunt disponibile două tipuri de faruri: cu LED adaptive acum cu funcție Matrix și cu laser.

Stopurile sunt de asemenea noi și preiau forma literei L întâlnită și la alte modele BMW.
Sunt disponibile două culori noi Phytoni albastru metalizat și Bernina gri amber effect metalizat plus două culori noi de la BMW Individual.

Echipare standard în progres

Climatizarea automată cu funcții extinse este standard la toată gama. Cine comandă pachetul M Sport poate opta și pentru noile scaune M Multifuncționale disponibile înainte doar la BMW M5 cu tetiere integrate și multiple reglaje electrice.

Și pachetul de sisteme de asistență s-a modernizat și adus la zi fiind disponibil acum inclusiv reverse Assistant de la BMW X5. Alte sisteme de asistență noi sunt Park Assistant Plus cu vizualizare la 360 grade și Drive Recorder.

Nu lipsesc nici Remote Control Parking – parcarea de la distanță, Junction Warning cu funcția de city braking integrată, evasion asistant sau lane Keeping Assistant cu protecție activă la coliziune laterală.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top