Mitsubishi Motors Corporation (MMC) va expune la cea de-a 42-a ediţie a Salonului Auto de la Tokyo, 15 modele Mitsubishi dintre care două premiere mondiale, Mirage și PX-MiEV.
Designul modelului Mirage2 se bazează pe compactibilitate, accesibilitate şi eficienţa energetică ridicată pentru a se potrivi cu nevoile pieţelor emergente respectiv preţuri accesibile pentru modelul entry-level dar şi pentru nevoile pietelor avansate prin eficienţa consumului de combustibil şi emisii reduse de CO2. În plus, modelul Mirage oferă caracteristici bune de manevrabilitate şi conducere uşoară inerente într-o maşină compactă, care oferă de asemenea, un spaţiu confortabil pentru cinci pasageri.
MMC a îmbunătăţit eficienţa combustibilului de top (pentru piaţa Japoneză), 1 litru/30 km printr-o varietate de măsuri, inclusiv reducerea drastică în greutate pentru fiecare parte a maşinii, reducerea la rezistenţă la rulare şi o eficienţă mai mare prin îmbunătăţirea detaliată a motorului, transmisiei, frânelor şi a anvelopelor, şi datorită unei caroserii aerodinamice care reduce rezistenţa la înaintare.
Noul model Mirage este programat spre vânzare mai întâi în Thailanda din martie 2012.
2: provine din cuvântul englezesc „mirage”, şi a fost folosit prima dată pentru seriile Mirage dezvoltate pentru resurse / energie / economie de spaţiu şi înaltă performanţă într-un pachet compact care a debutat în Japonia în martie 1978.
Mitsubishi Miraje, specificaţia tehnică (versiunea pentru piaţa japoneză)
Lungime 3710 mm
Lăţime 1665 mm
Înălţime 1490 mm
Număr locuri 5
Motor 1.0L, motor MIVEC cu 3 cilindri şi funcţia Auto Stop & Go (AS&G)
Transmisie CVT
Eficienţă consum combustibil 30 km/L
Tren de rulare 2WD
Anvelope 165/65R14
2) Conceptul Mitsubishi PX-MiEV II
MMC a devenit primul producător important de automobile electrice în serie atunci când a lansat modelul i-MiEV, noua generatie de vehicule electrice în 2009. Compania va da drumul din decembrie la productia in serie a vehiculului electric Minicab-MiEV, din clasa mini pentru utilitare uşoare electrice. Aceste modele sunt foarte cunoscute ca automobile pentru navetişti – vehicule folosite pentru transportul grupurilor mici de pasageri pe distanţe scurte în oraş.
Conceptul Mitsubishi PX-MiEV Ⅱreprezintă propunerea Mitsubishi Motors pentru un hibrid plug-in de mărime mijlocie, model care oferă o autonomie mare cerută de dimensiuni medii (şi mari) ale vehiculului. Deţine un tren de rulare care oferă performanţă în ceea ce priveşte mediul înconjurător şi este silenţios, toatea aceste aspecte sunt necesare unui vehicul electric şi sunt încorporate într-un pachet SUV care oferă o flexibilitate mai mare şi permite utilizarea lui nu doar în mediul urban.
Conceptul Mitsubishi PX-MiEV, cu performanţe în ceea ce priveşte mediul înconjurător şi eficienţa consumului de combustibil, schimbă percepţiile negative despre SUV-uri.
Sistemul hibrid plug-in foloseşte baterii de capacitate mare care permit autovehiculului să parcurgă peste 50 km în modul electric, permiţând un condus uşor de zi cu zi. În funcţie de consumul de energie şi de încărcare al bateriei rămase sistemul va porni motorul automat ca un generator, iar motorul poate fi, de asemenea, utilizat pentru a ajuta rularea dacă este necesar.
În plus, prin simpla apăsare a unui buton, şoferul are libertatea de a selecta modul de folosire al bateriei in timpul mersului atunci când el/ea doreşte să conducă în linişte şi fără emisii (dacă bateria este suficient de încărcată) în zone rezidenţiale sau rurale folosind puterea electrică.
În acelaşi timp, şoferul poate, de asemenea, comuta în modul de încărcare al bateriei în timp ce se află în mişcare, controlând energia din acumulator şi utilizând motorul ca un generator pentru a încărca bateriile.
Montarea unei prize permite ca energia electrică stocată în baterii să fie utilizată pentru alimentarea aparatelor electrice atunci când faci o drumeţie sau în alte preocupări în aer liber, sau pentru a oferi o sursă de alimentare de urgenţă.
O altă caracteristică a conceptului Mitsubishi PX-MiEV II în afară de performanţele sale privind mediul înconjurător este trenul de rulare, care foloseşte un nou motor twin pentru un sistem de tracţiune controlat 4×4 potrivit sistemului de control avansat Mitsubishi S-AWC (Super –All Weel Control).
Bazat pe tehnologia tracţiunii integrale de pe modelul Lancer Evolution, sistemul S-AWC oferă plăcerea pură de a conduce prin manevrabilitate fără efort pentru conducătorul auto menţinând în acelaşi timp un nivel ridicat de stabilitate şi siguranţă. În plus faţă de acest aspect, Conceptulul Mitsubishi PX-MiEV II oferă cuplul motor instant, lucru specific pentru motoarele electrice, oferindu-i o accelerare comparabilă cu cea a unui motor de 3.0 litri V6. Conceptul Mitsubishi PX-MiEV II aduce vehiculele electrice la un nou nivel unic de îmbinare, combustibil şi eficienţă ecologică, de performanţă şi utilitate.
2) Conceptul Mitsubishi PX-MiEV II, specificaţii tehnice
Lungime 4660 mm
Lăţimea 1830 mm
Inălţime 1680 mm
Număr locuri 5
Motoare (faţă şi spate) – Magnet permanent de tip sincron şi 60kW fiecare
Tip motor 2.0L MIVEC cu 4 cilindri
Capacitate 70kW
Autonomia > 50 km
Intervalul combinat de croazieră> 800 km
Eficienţa combinata de combustibil> 60 km / L
Trenul de rulare 4WD cu motor twin S-AWC
Anvelope 235/55R18