După o campanie de teasing, Maserati a dezvăluit oficial primul său model electrificat: Ghibli Hybrid.
Desi în denumirea comercială este folosit numele Hybrid, modelul Ghibli folosește de fapt un sistem mild-hybrid la 48V asociat cu un motor pe benzină de 2.0 litri și patru cilindri supraalimentat prin compresor electric.
Sistemul dezvoltă 330 CP la 5.750 rpm și un cuplu maxim de 450 Nm începând de la 1.500 rpm. Puterea este transmisă către puntea spate și este gestionată de o cutie de viteze automată ZF cu opt trepte.
Ghibli Hybrid poate accelera de la 0 la 100 km/oră în 5.7 secunde, iar viteza maximă ce poate fi atinsă este de 255 km/oră. Cifrele de consum oficiale anunțate de Maserati variază între 8.5 și 9.6 l/100 km (WLTP).
Maserati mai spune că versiunea electrificată are o masă totală de 1.878 kg, fiind cu 80 kg mai mică față de versiunea diesel.
Ghibli primește și un facelift alături de motorizarea mild-hybrid. Versiunea electrificată se remarcă printr-o serie de elemente de culoare albastră. Faceliftul aduce și o nouă grilă frontală și faruri redesenate.
La interior, noul model primește instrumente de bord digitale și un display central de 10.1 inch. Sistemul de infotainment folosește sistemul de operare Android Automotive.
Noul motor Maserati V6: 630 CP și 730 Nm