Partener al salonului LeWeb’11, cea mai importantă expoziție europeană a antreprenorilor din digital, Renault prezintă R-LINK, tableta tactilă si conectată, care va echipa viitoarele modele ale gamei.
R-LINK este un ecran tactil de 18 cm, cu comenzi pe volan si recunoastere vocală, ce permite conducătorului auto să controleze funcționalitățile sistemului fără a-si lua ochii de la traseu. R-LINK furnizează soluții de conectivitate cu un set de aplicații via AppStore (R-LINK Store).
R-LINK regrupează ansamblul funcțiilor si datelor autoturismului într-o interfață usor de utilizat. Meniul permite accesul la universul multimedia al masinii, la sistemul de navigație TomTom LIVE, la R-LINK Store….. În plus, utilizatorul va putea să-si personalizeze pagina de întâmpinare si folderul de aplicații favorite.
La lansare, R-LINK Store va conține peste 50 de aplicații utile, deja utilizate pentru Smartphone, adaptate unei utilizări în masină. Aceste aplicații pot fi descărcate direct în masină.
R-LINK va echipa modelele ZOE si noul Clio. Loial strategiei de a face inovația accesibilă tuturor, R-LINK va fi propus la un tarif fără echivalent, pentru toate viitoarele modele Renault.
Renault continuă să inoveze cu R-LINK, după ce a fost primul constructor care a propus comenzile radio pe volan si un sistem de navigație integrat, a democratizat cardul mâinilibere, ecranul high-res si sistemul de navigație (Carminat TomTom la un preț de 490 €) si a lansat sistemul de navigație conectat (Carminat TomTom LIVE).
Renault lansează o campanie de înscrieri pentru colaborare cu dezvoltatorii din digital
Ca si Renault, dezvoltatorii si întreprinzătorii start-up au în plan tehnologii si servicii care răspund nevoilor de mobilitate (asistență pentru navigație, aplicații de info-mobilitate, infotainment integrat…)
Renault si Laboratoire Paris Région Innovation doresc să promoveze crearea unui eco-sistem start-up pe tema « Servicii conectate si TIC pentru mobilitate ». Un nou incubator start-up pe această temă îsi va deschide porțile în martie 2012.
Renault lansează o campanie de înscrieri adresată companiilor inovatoare, create în ultimii 4 ani, în curs de dezvoltare sau care au lansat deja un prim produs sau serviciu. Parteneriatul are ca scop să permită acestor entități să ducă la bun sfârsit activitatea de cercetare & dezvoltare în cele mai bune condiții : birouri private, finanțare…