A început campania de promovare a viitorului Audi e-tron!

Audi e-tron Quattro (1)

Audi e-tron este personajul principal în noua campanie de promovare a constructorului de la Ingolstadt. Spotul publicitar va fi difuzat în timpul galei Premiilor Emmy, înaintea debutului oficial al crossover-ului electric.

“Nu noi am inventat mașina electrică. Noi doar i-am injectat ADN-ul Audi și l-am eliberat”, este mesajul transmis prin intermediul clipului cu o durată de un minut. Filmul poartă denumirea “Unleashed” (“Eliberat”) și oferă detalii subtile despre SUV-ul electric.

VIDEO

Conceptul Audi e-tron (foto) a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva din acest an. Versiunea de serie va prelua design-ul și mare parte dintre soluțiile tehnice ale conceptului, dar modelul pe care îl vedem în noua reclamă prezintă detalii cromate numeroase. Protecțiile din plastic și farurile LED, dar și stopurile unite de o bandă luminoasă LED se mai pot observa în cadrele scurte ale spotului.

Aceasta este prima mașină din lume

fără oglinzi retrovizoare!

Nu e Audi e-tron!

Audi e-tron va primi un interior digitalizat, ca și conceptul. Audi e-tron trebuia să fie prima mașină de serie fără oglinzi retrovizoare, dar limuzina Lexus ES i-a luat-o înainte. Tehnologia însă e aceeași. Vezi aici cum funcționează camerele folosite în locul oglinzilor retrovizoare.

E-tron va avea volanul în patru spițe asemănător cu cel al limuzinei Audi A8, dar și un schimbător cu dimensiuni mai mari.

Crossover-ul electric va primi două motoare electrice și o baterie de 95 kWh, care îi vor asigura o autonomie de 402 kilometri.

Mașina va fi prezentată luni, 17 septembrie, în cadrul unui eveniment care va avea loc la San Francisco. Și va ajunge în showroom-uri la începutul anului viitor. Mulți clienți și-au rezervat deja mașina contra sumei de 1.000 de dolari.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top