A început producţia noii Mazda6

Mazda Motor Corporation a organizat astăzi la fabrica Hofu nr. 2 din prefectura Yamaguchi, Japonia, o festivitate ocazionată de startul producţiei noii Mazda6.

La ceremonie au participat aproximativ 500 de persoane, inclusiv Takashi Yamanouchi, Preşedintele şi CEO Mazda, executivi, angajaţi şi un reprezentant al sindicatului lucrătorilor Mazda. Primul vehicul care a ieşit de pe linia de asamblare a fost o Mazda6 Sport Combi construită cu specificaţii europene şi echipată cu un motor SKYACTIV-G 2l.

Takashi Yamanouchi a declarat: “Sunt profund impresionat de faptul că producţia celei de-a treia generaţii Mazda6, model reprezentativ pentru noua generaţie de vehicule, începe într-un an atât de important pentru noi. Este cea de-a 30-a aniversare de la startul operaţiunilor la uzina Hofu, în districtul Nishihoura şi cea de-a 10-a aniversare de la demararea producţiei primei generaţii Mazda6, în 2002. Prima Mazda6 a debutat ca o întruchipare a sloganului Mazda, Zoom-Zoom, iar succesul său a dus la creşterea semnificativă a imaginii brandului. Noua Mazda6 care începe să iasă de pe linia de producţie astăzi încorporează tehnologiile SKYACTIV şi linia de design KODO – sufletul mişcării, precum şi sistemul unic Mazda de frânare regenerativă i-ELOOP. Dezvoltarea acestui model a implicat esenţa cunoştinţelor noastre tehnice şi a atenţiei nemăsurate la detalii. Ne vom uni eforturile pentru a promova noua Mazda6, să facem acest model să câştige suportul clienţilor de pe tot globul şi să conducă brandul Mazda la un alt nivel.”

Reprezentantul angajaţilor de la fabrica Hofu, Masatsugu Ohgi, a declarat: “Integrând tot ce am învăţat despre calitate prin intermediul producţiei a nouă milioane de vehicule în peste 30 de ani la Hofu, suntem determinaţi să livrăm o nouă generaţie Mazda6 care va depăşi performanţele modelului actual din toate punctele de vedere şi care va stârni emoţie pentru clienţii din toată lumea.”

Noua Mazda6 este primul model care va fi echipat cu sistemul unic de frânare regenerativă Mazda, denumit i-ELOOP. Echipa de dezvoltare de la Mazda a încercat să includă în fiecare element esenţa brandului Mazda: bucuria manevrabilităţii crescute şi a răspunsului precis la intenţiile şoferului, oferind în acelaşi timp clasa, stilul, calitatea şi confortul pe care oamenii le aşteaptă de la o maşină de clasă medie.

Noua Mazda6 va fi prezentată în Europa şi Japonia înainte de finalul acestui an, urmând ca aceasta să fie introdusă şi pe alte pieţe, cum ar fi SUA, la începutul lui 2013. Mazda plănuieşte să producă aproximativ 120.000 de unităţi Mazda6/an la uzina Hofu.

Mazda va expune în premieră noua Mazda6 cu specificaţii pentru Rusia la Salonul Auto Internaţional de la Moscova 2012, care îşi va deschide porţile pe 29 august.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top