Categorii: Noutati auto

A3, autostrada fără acces

Avem încă o autostradă; sau, mai corect spus, încă un tronson dintr-o viitoare autostradă. Este vorba despre A3, care, în viitorul ceva mai îndepărtat, va lega orașele București și Brașov. Mânat de curiozitate am parcurs noul segment de drum în ambele sensuri, iar minusurile de proiectare n-au întârziat să apară.

Am parcurs A3 in ambele sensuri, sambata dupa-amiaza de la Bucuresti si luni dimineata inapoi. Despre rapiditatea parcurgerii celor 60 de km si despre siguranta deplasarii nu are rost sa vorbim. Problema este la accesul spre / dinspre capatul autostrazii. Luni dimineata, la intoarcere, am avut ideea nefericita sa intru in Bucuresti pe Soseaua Andronache, fapt ce m-a costat aproape 45 de minute, datorita celor 3 obstacole:

– iesirea din centura catre Andronache este o improvizatie periculoasa, formandu-se o coada de masini pe banda a doua a centurii, perfecta pentru un accident in lant, provocat de vreun tembel grabit; se adauga nesimtitii care evita coada si forteaza din banda intai. In concluzie, 10-15 minute pierdere.

– bariera de pe Andronache: daca ai ghinion, alte 10-15 minute, alti nesimtiti care vin pe contrasens si se inghesuie sa fie primii la bariera.

– intersectia Andronache – Colentina – Fundeni, unde, in ciuda unor semafoare, se formeaza o gramada dezordonata, imposibil de trecut (alte 10-15 minute).

Pe de altă parte, am remarcat rezolvarea inteligenta de la intersectia A3 cu DN1, inainte de baza podului de la Brazi.

Nota: consultati imaginile asociate acestei stiri pentru detalii privind nodurile problematice de acces pe A3.

Etichete: autostrada
Florin Micu

Leave a Comment

Adresa email nu va fi afisata public. Câmpurile cu steluță sunt obligatorii*

Articole recente

Urmaș al conceptului Oli, viitorul Citroen C4 va concura cu Dacia Duster

Marca Citroen a grupului Stellantis devine tot mai clar, de la un an la altul, un concurent pentru Dacia. Viitorul…

9 ore în urmă

În ancheta privind Tesla Autopilot, procurorii americani se concentrează asupra infracțiunilor informatice

Procurorii americani investighează dacă Tesla a indus în eroare investitorii și consumatorii cu privire la capacitățile sistemelor sale Autopilot și…

9 ore în urmă

Lubrifianții PETRONAS pentru vehicule IVECO – soluția optimă pentru maximizarea performanței flotelor

Flota dumneavoastră de vehicule comerciale se confruntă zilnic cu provocări variate, astfel că fiecare vehicul trebuie să fie în stare…

10 ore în urmă

S-au aflat finalistele Car of the Year 2025

Cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year – a ajuns la etapa finaliste. Cei…

3 zile în urmă

Cupra Tavascan, MG HS și Ford Tourneo Courier, testate de Euro NCAP

Euro NCAP a dat publicității rezultatele unui nou set de teste de siguranță care au vizat modelele Cupra Tavascan, MG…

3 zile în urmă

Reper major la HORSE Romania: 1,5 milioane de module de transfer frontal

HORSE Romania, parte a companiei HORSE, la rândul său divizie a HORSE Powertrain Limited, entitatea formată de grupurile Renault, Geely…

5 zile în urmă