Avem încă o autostradă; sau, mai corect spus, încă un tronson dintr-o viitoare autostradă. Este vorba despre A3, care, în viitorul ceva mai îndepărtat, va lega orașele București și Brașov. Mânat de curiozitate am parcurs noul segment de drum în ambele sensuri, iar minusurile de proiectare n-au întârziat să apară.
Am parcurs A3 in ambele sensuri, sambata dupa-amiaza de la Bucuresti si luni dimineata inapoi. Despre rapiditatea parcurgerii celor 60 de km si despre siguranta deplasarii nu are rost sa vorbim. Problema este la accesul spre / dinspre capatul autostrazii. Luni dimineata, la intoarcere, am avut ideea nefericita sa intru in Bucuresti pe Soseaua Andronache, fapt ce m-a costat aproape 45 de minute, datorita celor 3 obstacole:
– iesirea din centura catre Andronache este o improvizatie periculoasa, formandu-se o coada de masini pe banda a doua a centurii, perfecta pentru un accident in lant, provocat de vreun tembel grabit; se adauga nesimtitii care evita coada si forteaza din banda intai. In concluzie, 10-15 minute pierdere.
– bariera de pe Andronache: daca ai ghinion, alte 10-15 minute, alti nesimtiti care vin pe contrasens si se inghesuie sa fie primii la bariera.
– intersectia Andronache – Colentina – Fundeni, unde, in ciuda unor semafoare, se formeaza o gramada dezordonata, imposibil de trecut (alte 10-15 minute).
Pe de altă parte, am remarcat rezolvarea inteligenta de la intersectia A3 cu DN1, inainte de baza podului de la Brazi.
Nota: consultati imaginile asociate acestei stiri pentru detalii privind nodurile problematice de acces pe A3.
Marca Citroen a grupului Stellantis devine tot mai clar, de la un an la altul, un concurent pentru Dacia. Viitorul…
Procurorii americani investighează dacă Tesla a indus în eroare investitorii și consumatorii cu privire la capacitățile sistemelor sale Autopilot și…
Flota dumneavoastră de vehicule comerciale se confruntă zilnic cu provocări variate, astfel că fiecare vehicul trebuie să fie în stare…
Cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year – a ajuns la etapa finaliste. Cei…
Euro NCAP a dat publicității rezultatele unui nou set de teste de siguranță care au vizat modelele Cupra Tavascan, MG…
HORSE Romania, parte a companiei HORSE, la rândul său divizie a HORSE Powertrain Limited, entitatea formată de grupurile Renault, Geely…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment