Acura NSX renaște la Detroit sub forma unui supercar hibrid ultra-modern. Noua icoană sportivă a industriei auto nipone păstrează configurația unică cu motor V6 montat central și tracțiune integrală.
Designul angular și proporțiile fine evocă liniile primului NSX, stindard al unei epoci de aur demult apuse. Noul supercar Honda se laudă cu cel mai scăzut centru de greutate din segment, totul grație structurii sale mixte, un melanj high-tech de oțel ultrarezistent și aluminiu. Structura podelei este realizată din fibră de carbon, iar restul caroseriei dintr-o combinație de aluminiu și materiale compozite.
Sub rochia de bal a noii Honda NSX bat nu una, ci patru inimi – un sistem de propulsie hibrid compus dintr-un motor pe benzină și trei unități electrice ce pun în mișcare toate cele patru roți. Cartea de vizită a noului NSX indică o putere totală de cel puțin 550 CP, transmiși punții posterioare prin intermediul unei cutii de viteze cu dublu ambreiaj și nouă rapoarte.
Roțile din față sunt acționate independent de câte un motor electric, ce poate genera cuplu pozitiv sau negativ pe viraje, în timp ce o a treia unitate, încastrată între clasicul V6 twin-turbo și cutia de viteze, asigură un binevenit boost de putere și cuplu, în sarcină. Bancul de baterii litiu-ion dispuse sub formă de „T” este integrat în tunelul median.
Patru moduri de condus vor fi disponibile: Quiet, mod de rulare exclusiv electric la viteze reduse, Sport, Sport+ și Track – dezvăluie întregul spectru de talente al modelului.
Datele tehnice complete vor fi dezvăluite în ajunul debutului comercial al noii Honda NSX, programat pentru ultima parte a acestui an.