Revenit în 2013 în Campionatul Național de Viteză în Coastă, după ce sezonul trecut a marcat câteva apariții sporadice, Alex Mirea a reușit weekendul trecut să doboare recordul pentru mașinile cu motoare până în 1,6 litri pe traseul de la Reșița. Noul timp de referință este 2:04:934 secunde, iar rezultatul obținut l-a clasat pe pilotul bucureștean pe podiumul clasei H2.
„Am inceput sezonul 2013 cu ajutorul catorva prieteni si singura etapa de care eram sigur ca voi participa era chiar prima, cea de la Brasov.” rememoreaza Alex Mirea. Chiar daca a avut o evolutie unanim apreciata pe traseul de la Rasnov, spargerea motorului Hondei Civic pe care evolueaza l-a obligat pe Alex sa abandoneze, tinand cont de noul regulament pentru 2013 care prevede cumularea rezultatelor din cele doua manse de concurs.
Cu doar doua zile inainte de startul in cea de-a doua etapa a campionatului, cea de le Ranca, echipa tehnica a facut adevarate minuni si a reusit sa inlocuiasca motorul cu ajutorul noului partener, Sgmarket.ro. „Locul secund la clasa H1 a fost mai mult decat multumitor, mai ales in conditiile in care masina a functionat in limitele uneia de strada” povesteste Alex Mirea.
Victoria obtinuta in cea de-a treia etapa, cea de la Teliu, a readus echilibrul in clasament mai ales ca principalul adversar, dar si prieten, Bogdan Rusea a inregistrat primul sau abandon tehnic din acest an. Astfel, atentia pentru duelul dintre cei doi piloti bucuresteni, se indrepta catre etapa care a marcat jumatatea sezonului 2013 din Campionatul National de Viteza in Coasta, Cupa Resita.
„Datorita neconstituirii clasei H1 am fost promovat atat eu, cat si Bogdan Rusea, la clasa imediat superioara, H2, specifica automobilelor cu motoare de pana in 2.000 cmc, astfel ca indiferent de rezultat, punctele obtinute nu le puteam aduna cu cele stranse in primele etape” explica Alex Mirea.
Motivat de aceeasi pasiune si dorinta de a obtine un rezultat foarte bun impotriva unor adversari care se aflau la bordul unor automobile mai puternice si mai avansate din punct de vedere tehnic, Alex Mirea a avut la Cupa Resita o evolutie care i-a permis sa imbunatateasca, cu peste doua secunde, recordul pentru masinile cu motoare de pana in 1.600 cmc.
„Ma bucur foarte mult pentru rezultatul de la Resita. Pasiunea mea nu este doar pentru cursele de viteza in coasta, cat mai degraba pentru adrenalina din timpul concursului! Poate ca, de fapt, nici nu este o pasiune pentru adrenalina, ci doar o dorinta de a face lucrurile solicitante mai bine, sau de a-mi depasi limitele!” declara Alex Mirea la finalul Cupei Resita unde s-a clasat pe locul al treilea la clasa H2.
„Pentru noi toti urmeaza etapa de la Sinaia, in perioada 20-21 iulie, unde cu siguranta voi lua startul, traseul catre cota 1.400 numarandu-se printre favoritele mele. Dupa Sinaia, ramane sa vedem ce buget vom avea la dispozitie insa voi face toate eforturile pentru a fi prezent si la restul etapelor ramase de disputat.” a mai adaugat Alex Mirea.
credit foto: Sorin Pop / Rallyzoom.ro