Alfa Romeo a lâncezit în ultimii ani. Clipe de glorie, file de istorie, uitate pe undeva pe sub planurile de mărire Fiat. Cumva, într-al doisprezecelea ceas, cineva cu putere de decizie a dat frâu liber creativităţii mărcii. Alfa Romeo a renăscut. Sigur, gurile rele comentează despre o asemănare mult prea mare cu BMW (Seria 3), unul dintre constructorii cu ai căror modele visează să rivalizeze casa din Milano. Chiar şi aşa, noul model, Giulia, trebuie primit cu maxim interes. Mai ales că sub capotă va trona un motor dezvoltat de fraţii de la Ferrari (pentru versiunea de top, Quadrifoglio Verde). V6 de 3 litri, bi-turbo, 510 CP şi speranţe de cât mai multe bătăi de cap pentru BMW M3 Şi Mercedes-AMG C 63. Bine ai revenit, Alfa! Era nevoie de tine.

ACAROM își dorește un program Rabla derulat pe cinci ani
Adrian Sandu, secretarul general al Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), consideră că ar trebui eliminată diferențierea Clasic – Plus din