Alianța Renault-Nissan, alături de Mitsubishi, este lider la nivel mondial în topul vânzărilor de masini electrice. În ultimii șase ani, cele trei branduri au comercializat 424.797 de vehicule cu emisii zero.
Cel mai vândut automobil cu propulsie electrică al Alianței a fost Nissan Leaf, produs și livrat în peste 250.000 de exemplare, între 2010 și 2016. Celelalte modele EV ale grupului, promovate sub sigla Renault, Zoe, Kangoo Z.E., Fluence Z.E. și Twizy și-au găsit peste 112.000 de clienți în aceeași perioadă.
Doar în 2016, Renault, Nissan și Mitsubishi au vândut 94.265 de mașini electrice. Vânzările de vehicule nepoluante au crescut, astfel, cu 8% față de anul anterior. Ponderea automobilelor EV din totalul de mașini livrate de cele trei branduri la nivel global a fost de 0,9%, între ianuarie și decembrie 2016
Odată cu publicarea acestor cifre, Alianța Renault-Nissan, alături de Mitsubishi, își reconfirmă poziția de lider comercial absolut în domeniul mobilității electrice.
Nissan este acționar majoritar Mitsubishi, după ce compania niponă a preluat 34% din acțiunile noului partener, la scurt timp după scandalul cifrelor de consum trucate de Mitsubishi.