Apare un nou motor diesel în gama Renault Megane. Constructorul francez pune sub capota modelului noul Blue dCi 150 EDC cu transmisie automată cu dublu ambreiaj.
Cei care vor un Megane vor putea, de acum, să aleagă noul motor de 1,7 litri Blue dCi, cu 150 de cai putere și cuplu de 340 Nm, cuplat la o transmisie automată cu dublu ambreiaj și șase rapoarte. Noua unitate li se alătură propulsoarelor Blue dCi 115 și Blue dCi 95, disponibile deja în gama constructorului francez.
Test comparativ Renault Megane Sedan 1.3 TCe 140 CP vs Hyundai Elantra 1.6 128 CP
Renault trece în contul motorului un consum de 4,7 litri/100 km în ciclul WLTP.
Cât costă în Franța?
Prețuri
|
Prețuri
|
|
“Intens” Blue dCi 150 EDC | €32,800 | €33,800 |
“Business Intens” Blue dCi 150 EDC | €33,200 | €34,200 |
“SL GT-Line” Blue dCi 150 EDC | €34,600 | €35,600 |
Producătorul din Hexagon le mai face o surpriză fanilor brand-ului. Și modelul break va fi disponibil în versiune Limited, ca și limuzina. Această ediție specială este disponibilă în Franța pentru 600 de euro în plus, în combinație cu linia de echipare ZEN.
Pachetul Limited aduce la bord jante din aliaj Celsium cu aspect de diamant, de 17 inci, geamuri spate și lunetă fumurii și carcase negre pentru oglinzile laterale, care se pliază automat. Logo-ul Limited își face apariția pe aripi și pe praguri.
Cei care aleg Megane break în ediție Limited primesc și sistem de avertizare la părăsirea benzii de circulație, avertizare la depășirea limitei de viteză cu sistem de recunoaștere a indicatoarelor rutiere și sistemul multimedia R-Link 2, redat pe un ecran tactil de 7 inci.