Finalul lunii septembrie marchează aniversarea a cinci ani de activitate pentru Arval în România, precum și creșterea flotei până la 4000 de vehicule, ce sunt destinate celor 250 de clienți ai companiei – cu 23% mai mulți față de aceeași perioadă a anului 2010.
Parte a BNP Paribas, grupul Arval a fost fondat în 1989 și a devenit în timp o companie de referință în leasingul operațional multimarcă și în managementul flotelor auto, fiind lider pe piaţa leasingului operaţional în Franţa şi Italia. În prezent, Arval activează în 34 de ţări, deţinând 22 de subsidiare, 4.000 de angajați și o largă reţea de parteneriate în alte 12 ţări.
Una dintre cele 34 de țări este România, unde Arval și-a deschis operațiunile în urmă cu cinci ani, în septembrie 2006, alături de o echipă care, deși a crescut substanțial și a atins 34 de persoane, a păstrat același nucleu.
“Valorile noastre sunt angajament, ambiție, rapiditate, creativitate, respect. Trebuie să știți despre noi că in acelasi mod ne și conducem activitatea: în funcție de aceste principii. Colegii noștri s-au potrivit cu acest model de comunicare și astfel am reușit, în cei cinci ani de Arval în România, să ne creăm o reputație de care suntem foarte mândri”, a spus Dan Boiangiu, Directorul Comercial al companiei, aflat în cadrul echipei încă de la bun început.
Afacerea din România a crescut treptat, ajungând să ocupe cel de-al treilea loc de pe piața de profil și să înregistreze o cifră de afaceri în valoare de 21 milioane de euro, mai mare cu 40% comparativ cu 2009 (cifre relevante pentru anul financiar 2010). Mai mult decât atât, investițiile preconizate pentru anul în curs ating 16 milioane de euro.
Aniversarea celor cinci ani de activitate, sărbătorită alături de partenerii de afaceri, reprezintă întărirea promisiunilor pe care Arval le-a facut clienților existenți și afirmarea unei noi provocări, de a-și demonstra valoarea, pentru potențialii clienți. De altfel, numărul colaborărilor Arval a crescut cu 23% față de luna similară a anului 2010, atingând un numar de 250 clienti care provin din toate industriile.
În ciuda, climatului financiar dificil din ultimii ani, Arval România a înregistrat o creștere constantă în fiecare an, având în septembrie 2011 o flotă formată din 4000 vehicule, cu 20% mai mult decât în septembrie 2010.