Audi, divizia premium a grupului Volkswagen, a anunţat că intenţionează să renunțe la 7.500 de locuri de muncă din Germania până în 2029.
Conform oficialilor Audi, cele 7.500 de posturi vizate sunt în domenii precum administraţie şi dezvoltare. Aceste măsuri de restructurare, convenite de echipa managerială cu reprezentanţii angajaţilor, ar urma să permită mărcii să realizeze economii de un miliard de euro pe an. În paralel, compania va investi o sumă totală de opt miliard de euro în uzinele sale din Germania, în următorii patru ani.
În prezent, Audi are aproximativ 88.000 de angajaţi la nivel mondial, dintre care 55.000 în Germania.
„Condiţiile economice devin din ce în ce mai dificile, presiunile competitive şi incertitudinile politice creează provocări imense pentru companie”, au menționat oficialii Audi.
Restructurările anunţate de Audi reprezintă cea mai nouă veste proastă venită din partea sectorului auto al celei mai mari economii europene, Germania, care a fost afectat puternic de tranziţia cu probleme la automobilele electrice, competiţia puternică pe piaţa chineză importantă venită din partea rivalilor locali şi cererea slabă.
Incluzând măsurile anunţate de Audi, disponibilizările planificate la nivelul întregului grup Volkswagen se ridică la aproximativ 48.000 de posturi. Marca Volkswagen a demarat programe de reducere a costurilor care vizează eliminarea a 35.000 de posturi, Porsche are de gând să elimine 3.900 de locuri de muncă, iar divizia de software Cariad intenţionează să elimine aproximativ 1.600 de posturi.
Audi a livrat aproximativ 164.000 de automobile electrice în 2024, un recul de 8% în ritm anual. De asemenea, livrările sale pe piaţa chineză, care a fost responsabilă pentru 40% din livrările globale Audi (650.000 de unităţi dintr-un total de 1,67 milioane unităţi), au scăzut cu 11%.
Mercedes Clasa A nu va avea urmaș, gama compactă va fi redusă la patru modele, iar „baby G“ se va…
Renault a dezvăluit versiunea de serie a compactei supersportive R5 Turbo 3E, prezentată ca unicat la Salonul auto de la…
Confruntată cu o scădere a vânzărilor la nivel mondial, dar și cu posibile taxe suplimentare impuse ca răspuns la cele…
Tracțiunea integrală a fost, din 1992, parte din viața mărcii italiene. Acum, a revenit în actualitate, adusă de cel mai…
Škoda Octavia EV va fi prefigurată de un concept prezentat la Salonul auto de la München din septembrie. Conceptul acestui…
Renault Megane E-Tech electric, hatchbackul pur electric asamblat în Franța, în fabrica ElectriCity din Douai, este acum disponibil într-o nouă…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment